دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 15:10
ملکی به آنا خبر داد؛

مصدومیت ۳ نفر در پی انفجار مواد محترقه

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در واحدی مسکونی که محل نگهداری از مواد محترقه بود خبرداد.
کد خبر : 259602

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ساعت 12:41 دقیقه امروز، آتش سوزی در یک خانه مسکونی واقع در محله دولت آباد، خیابان غیوری به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله نیرو‌های ۲ ایستگاه سازمان در محل حادثه حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اضافه کرد: محل حادثه یک خانه یک طبقه قدیمی به مساحت ۱۰۰ متر بود که داخل اتاق‌های آن، مقدار زیادی مواد محترقه نگهداری می‌شد.


ملکی با بیان اینکه مقدار بسیار زیادی مواد اولیه تهیه مواد محترقه خطرناک در اتاق‌های این خانه نگهداری می‌شد، عنوان کرد: به دلیل انفجار بخشی از مواد محترقه، خانه مسکونی به شدت آتش گرفته و تمام در‌ها و شیشه‌های خانه شکسته بود.


سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدومیت ۳ تن در این حادثه خبرداد و افزود: در این حادثه، یک زن ۶۰ ساله و یک پسر ۱۶ ساله به شدت دچار سوختگی شده و یک دختر ۱۲ ساله نیز دچار دودگرفتگی شده بود.


ملکی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم چهارشنبه سوری آخر سال، درخواست ما این است که خانواده‌ها نظارت بیشتری به فعالیت فرزندان خود داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته