دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 14:54
تور جهانی والیبال ساحلی - کیش؛

ناظر اسپانیایی 28 بهمن وارد ایران می‌شود

«میگوئل کوئنتانا» ناظر فنی تور جهانی سه ستاره کیش روز شنبه 28 بهمن ماه وارد این جزیره می شود.
کد خبر : 259599

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.


فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) میگوئل کوئنتانا از اسپانیا را به عنوان ناظر فنی این مسابقات معرفی کرده است و وی روز شنبه 28 بهمن ماه وارد جزیره کیش می شود.


همچنین «شومی هینز» از سوئیس که برای دومین سال پیاپی به عنوان سرداور و ناظر داوران این رقابت ها معرفی شده است، روز یکشنبه 29 بهمن ماه وارد جزیره کیش خواهد شد.


ویلم د بایشچر از بلژیک، ولادیمیر میلوشویچ از صربستان، روبرت لکو از صربستان، ژان د دیو موکوندینکوری از رواندا، رومن اکیسف از روسیه، نادر انصاری از ایران، مارسین گژلاک از لهستان، آنتون پو از اسلوونی، وینسنت روچ از فرانسه، محمد باوو از سیرالئون، رابینسون توموزگی از اوگاندا و برایت یائو ابلتور از غنا روز یکشنبه 29 بهمن ماه وارد جزیره کیش می شوند.


تور جهانی والیبال ساحلی کیش در دو جدول مقدماتی و اصلی در چهار زمین به صورت همزمان برگزار می شود. هشت تیم از ایران برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند که تا کنون حضور سه تیم در جدول اصلی و یک تیم در جدول مقدماتی قطعی شده است و چهار تیم دیگر ایران در جدول رزرو این رقابت ها قرار دارند.


رحمان رئوفی _ بهمن سالمی، عباس پورعسگری _ آرش وکیلی و آق محمد سلاق _ حامد میرزاعلی سه تیم ایران در جدول اصلی هستند و محمد صادقی و علیرضا آقاجانی دیگر تیم ایران در تور جهانی است که در جدول مقدماتی قرار دارد.


بهنام توکلی – پیمان درگاهی، مجتبی امیری – جواد فیروزپور، وحید نیکوفر – امیر شوشتری زاده و محمدرضا شبیری – رسول خواجه چهار تیم دیگر ایران در تور جهانی هستند که در جدول رزرو قرار دارند و در صورت انصراف تیم های جداول اصلی و مقدماتی به ترتیب سیدبندی (امتیاز) به جدول مقدماتی اضافه خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته