دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 14:37

استقرار ۳۱۰ آتش‌نشان در ۱۶۲ مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت

معاون سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ۳۱۰ آتش‌نشان تهرانی در ۱۶۲ نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت چهار بامداد روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم آماده خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر : 259592

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری 125، واحد کیانی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره آمادگی آتش‌نشان تهرانی برای تامین ایمنی راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنها در روز بزرگ 22 بهمن، ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و آتش‌نشانان با استقرار 87 دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی و 76 دستگاه موتورسیکلت عملیاتی همراه با 310 آتش‌نشان در 162 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی، از ساعت چهار بامداد روز 22 بهمن تا پایان مراسم آماده خدمت‌رسانی هستند.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این چند ایستگاه ثابت آتش‌نشانی که در مسیرهای شرق به غرب خیابانهای آزادی و انقلاب قرار دارند و همچنین تمامی 130 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح پایتخت به همراه 19 گروه امداد و نجات این سازمان که در تمامی ایام به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند، به عنوان پایگاه‌های پشتیبانی آماده انجام خدمت و تأمین ایمنی شهروندان هستند.


کیانی تصریح کرد: در این روز بزرگ، مدیران عملیاتی آتش‌نشانی با خودروهای سازمانی، به طور مستمر به گشت‌زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را کنترل می‌کنند.


وی متذکر شد: از عموم شهروندان خواستاریم تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه 125 و یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.


بر پایه این گزارش، تعدادی از آتش‌نشانان غیرشیفت نیز در روز 22 بهمن، هم‌پای مردم تهران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش‌نشانان همکاری می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب