دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 11:49
اندیشمند کویتی در همایش هم‌اندیشی جشن‌های فجر انقلاب اسلامی:

رهبر انقلاب با تدابیر مدبرانه خود ترفندهای آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کردند

یک اندیشمند کویتی گفت:‌ در مرحله‌ای قرار داریم که آمریکا با متحدانش و با تفکر داعشی به ایران حمله‌ور شدند و این ترفندها با تدابیر متفکرانه و مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی نقش بر آب شد.
کد خبر : 259485

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شیخ فواد عاشور اندیشمند کویتی در همایش هم‌اندیشی شرکت کنندگان خارجی در جشن‌های فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز اسلام در عرصه بین‌المللی در نوار پیروزی سیر می‌کند آن هم به همان سبکی که امام خمینی (ره) آن را در جمهوری اسلامی ایران پی‌ریزی کرده بودند.


وی افزود: خطرناک‌ترین موضوعی که اسلام را تهدید می‌کند گمراهی و غفلت نسبت به 4 مسجدی است که میان مسلمانان از احترام زیادی برخوردارند مسجد‌الحرام، مسجد‌الاقصی، کعبه و مسجد کوفه. این 4 مسجد محل بزرگ‌ترین اتفاقات جهان اسلام بودند.


این اندیشمند کویتی در ادامه به نقش جمهوری اسلامی ایران در پرچم‌داری محور مقاومت اشاره می‌کند و می‌گوید: سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران قهرمان بزرگی است که عرصه میدانی مقاومت اسلامی را در برابر داعش به پیروزی رساند و او شایسته ستایش است.


وی تاکید کرد: در مرحله‌ای قرار داریم که آمریکا با متحدانش و با تفکر داعشی به ایران حمله‌ور شدند و الحمدالله این ترفندها با تدابیر متفکرانه و مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی دکتر ولایتی و سردار سلیمانی نقش بر آب شد.


وی تصریح کرد: در حال حاضر خطری که وجود دارد این است که مسلمانان علیه مسلمانان شمشیر کشیده‌اند که باید متفکران اسلامی چاره‌ای بیندیشند و اتحاد میان مسلمانان حفظ شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم سلیمانی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب