دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 12:15

برنامه‌های دانش آموزی دهه فجر اعلام شد

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب، گفت: در این مانور فعالیت‌های تشکیلاتی و فرهنگی توسط پیشتازان به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر : 259474

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمود علیگو اظهار کرد: جشن انقلاب با هدف گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در 31 استان اجرا می‌شود. بر این اساس برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.


وی با اشاره به برخی از این برنامه‌ها، افزود: برگزاری مجموعه مانورهای یاوران انقلاب در سه سطح مدرسه، شهرستان و استان، برگزاری مسابقات فرهنگی- هنری با محوریت انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه (س)، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس از جمله این برنامه‌ها است.


علیگو در ادامه برپایی غرفه‌های فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع سرود، مسابقات فرهنگی ورزشی در طول مسیر راهپیمایی را از دیگر برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی دانست.


قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با توجه به برنامه‌های این سازمان به مناسب دهه فجر در مدارس، بیان کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر در مدارس توسط پیشتازان با اجرای برنامه‌های متنوعی شامل اجرای مراسم صبحگاه، انتشار روزنامه دیواری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، بازدید از موزه‌ها، اجرای سرود، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) با حضور در مرقد مطهر ایشان و گلباران قبور شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای گمنام، برگزاری زنگ انقلاب، برگزاری نمایشگاه نقاشی و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود.


وی در پایان افزود: با توجه به تقارن ایام پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه، از ظرفیت‌های این ایام در اجرای برنامه‌ها، استفاده شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته