دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 11:13
شیخ سید حسین برکه؛

امام خامنه‌ای نمونه تاریخی رهبرانی است که مقاومت را به پیروزی رسانده‌اند

یک اندیشمند فلسطینی در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی جشن‌های فجر انقلاب اسلامی گفت: در این ایام عظیم رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در برابر همه جهان قرار گرفته است و با شعار نه شرقی و نه غربی یک تنه جهان را به مقابله فراخوانده است.
کد خبر : 259466

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سید حسین برکه یکی از اندیشمندان فلسطینی حاضر در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی جشن‌های فجر انقلاب اسلامی گفت:‌ در ایام پیروزی انقلاب و فجر نظام جمهوری اسلامی و پیروزی حق مسلمانان و مستضعفان جهان هستیم در حال حاضر امام خامنه‌ای پیام‌رسان حق و مبلغ امت رسول خدا (ص) است.


وی افزود: الان شهادت می‌دهم که امام خامنه‌ای به عهد خود نسبت به حق در برابر حفاظت از فتح و اهداف اسلام و مسلمانان عمل کرده است. در این ایام عظیم رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در برابر همه جهان قرار گرفته است و با شعار نه شرقی و نه غربی یک تنه جهان را به مقابله فراخوانده است.


این اندیشمند فلسطینی در ادامه گفت:‌ به شما توصیه می‌کنم درهای فرهنگی جهان اسلام را میان علما و فلاسفه خود باز کنید و این عزت را که از آن خداست میان خود ترویج دهید.


سید حسین برکه تصریح کرد: ‌امام خامنه‌ای نمونه تاریخی از رهبرانی است که مقاومت را در دست گرفته و به پیروزی رسانده است رهبری که بر اهمیت فلسطین و قدس تاکید دارد و هم ایشانست که سبب توصیه مسلمانان بر این موضوع انسانی و اسلامی شده است.


وی افزود: اگر تفکر مقاومت نبود تفکر صهیونیستی دنیا را در بر می‌گرفت. بعد از اشغال بیروت تنها دولتی که از انتفاضه فلسطین و محاصره لبنان با وجود همه محدودیت‌ها حمایت کرد دولت جمهوری اسلامی ایران بود.


وی خطاب به حضار تاکید کرد: در مقاومت خود باقی بمانید تا آمریکا از مواضع خود عقب‌نشینی کند مقاومت کنید تا اسرائیل مجبور به شکست و دست برداشتن از خاک مقدس فلسطین شود.


برکه تصریح کرد:‌ محور مقاومت جز شکست دادن آمریکا و زوال اسرائیل راه دیگری در پیش ندارد. اسلام همان دینی است که می‌تواند تحت رهنمودهای پیامبر اکرم جهان و بشریت را نجات دهد.


این اندیشمند فلسطینی گفت: تا پیروزی چیزی نمانده است و بهتر است بگویم میان تهران و قدس فاصله‌ای نمانده است.


حسین برکه درباره اظهارات دونالت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی خوانده بود، گفت:‌ اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که فرصتی به وجود آمده تا مسلمانان با مقاومت او را به عقب‌نشینی از مواضع خود وادارند. مقاومت در فلسطین متولد شده و در قدس پا می‌گیرد و سیلاب این مقاومت آمریکا و ترامپ را با خود می‌برد.


وی تاکید کرد: بر یقین خود باقی بمانید که همانا پیروزی با شماست صبر کنید، صبری جمیل که آینده روشن است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته