دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن:

سفره سرخابی‌ها را از تیم‌های دیگر جدا نکنند/ خورشیدی عامل باخت ذوب‌آهن به سایپا

مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن گفت: حرف من این است که اگر حق و حقوقی پرداخت می‌شود برای همه باشگاه‌ها را بدهند و سفره تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را جدا نکنند.
کد خبر : 259435

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه ذوب‌آهن پس از 6 پیروزی متوالی مغلوب سایپا شد و علت این شکست چه بود، گفت: «به نظرم دلیل شکست ما اشکان خورشیدی داور محترم مسابقه بود. متاسفانه اشتباهات تاثیرگذاری از سوی او صورت گرفت و ما هم باید بپذیریم که در فوتبال روزهایی از این دست وجود دارد و به رغم آنکه تمامی بازیکنان تلاش خود را کردند تا توصیه‌های سرمربی تیم را عملی کنند ولی نتیجه را واگذار کردیم.»


وی با اشاره به صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص قلعه‌نویی سرمربی تیمش اظهارداشت: «قبل از شروع مسابقه ما با سایپا درویش در مورد سرمربی تیم ما حرف زده بود و به نظرم وقتی ساختار و شکل مناسبی وجود نداشته همه در مورد مسائلی که به آنها مربوط نیست، مصاحبه می‌کنند. البته دیگر این حرف‌های بعد از مسابقه است و ما نباید تمرکز و دقت‌نظرمان را برای فرصتی که از دست رفته، صرف کنیم. با این حال برای جلوگیری از اتفاقات بعدی باید بگویم که خورشیدی در 3 مسابقه ما برابر سپاهان، پدیده و سایپا سوت‌های غلطی را به ضرر ما زد که امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی که با فوتبال ما عجین شده است، نشویم.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن تاکید کرد: «ما باید آن قدر قدرتمند و برتر از رقبا بازی کنیم که اگر باز هم داوری به ضرر ما تصمیمی گرفت، آن تصمیم ما را از رسیدن به پیروزی محروم نکند. این اعتقاد نزد مجموعه ذوب‌آهن وجود دارد که با تلاش بیشتر می‌توان اتفاقات بسیار خوبی را رقم زد و ما برای دیدارهای بعدی با همین اعتقاد به زمین می‌رویم تا به اهدافی که داریم، برسیم.»


وی در مورد اینکه ذو‌ب‌آهن پس از چند فصل در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و اگر رشد خوب این تیم ادامه داشته باشد، فصل آینده این تیم مدعی قهرمانی هم می‌تواند باشد، تصریح کرد: «آنچه برای ما اهمیت دارد این است که بودجه باشگاه برای سال آینده را 27 بهمن ارائه کنیم و این بودجه مورد تایید قرار گیرد. اگر با بودجه‌مان موافقت نشود، صلاح نیست در ذوب‌آهن بمانم چون برنامه‌های مدونی را ترسیم کرده‌ایم.»


آذری درباره گلایه وی از اینکه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مطالبات خود را از سازمان لیگ گرفته‌اند اما توجهی به ذوب‌آهن و دیگر باشگاه‌ها نشده است، یادآور شد: «اسپانسر سازمان لیگ به من گفت که به 3 نماینده ایران در لیگ قهرمانان مطالبات‌شان پرداخت شده و حتی مبلغ بیشتری هم به حساب این باشگاه‌ها واریز شده که آنها را به سازمان لیگ بدهکار کرده است. حرف من این است که اگر حق و حقوقی پرداخت می‌شود برای همه باشگاه‌ها را بدهند و سفره این 3 تیم سرخابی را جدا نکنند. البته در صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتم قرار شده در دو روز آینده مطالبات تیم‌های دیگر هم داده شود.»


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره اینکه ذوب‌آهن در گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا حریف عربستانی ندارد و این موضوع می‌تواند بخت این تیم را برای صعود از گروهش بیشتر کند یا نه، بیان کرد: «اینکه در نبود رقیبی از عربستان شانس خود را برای صعود بیش از 3 نماینده دیگر کشورمان بدانیم را قبول ندارم چون همه تیم‌ها با تمام قوا وارد لیگ قهرمانان می‌شوند. اگر ما هم حریف عربستانی داشتیم ناچار به تمکین دستور AFC بودیم و باید چالش بازی در زمین بی‌طرف را می‌پذیرفتیم چون عدم تبعیت از چنین تصمیمی باعث حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.»


آذری افزود: «ما طبق برنامه‌ای که داشتیم برای کسب موفقیت امروز به قطر می‌رویم تا روز دوشنبه برابر تیم الدحیل بازی کنیم. تیمی که متعلق به ارتش قطر است و بودجه چند میلیارد دلاری دارد. اگر با امتیاز از قطر برگردیم امیدمان به صعود افزایش زیادی پیدا می‌کند و برای بازی‌هایی که میزبان هستیم، گام موفق‌تری می‌توانیم برداریم. به نظرم تیمی که 12 امتیاز بگیرد در گروه ما اول می‌شود چرا که همه تیم‌ها قوی و آماده هستند.»


وی افزود: «یکی از اقدامات خوبی که انجام دادیم این بود که شرکت هواپیمایی تابان را به عنوان اسپانسر خود انتخاب کردیم و در 3 بازی که به قطر، امارات و ازبکستان می‌رویم، هواپیمای اختصاصی در اختیارمان قرار می‌گیرد و ما هم در مقابل نام این شرکت هواپیمایی را بر روی پیراهن‌مان درج کرده‌ایم. امیدوارم با حمایت‌های مناسبی که از تیم صورت می‌گیرد، شاهد صعود ذوب‌آهن به دور حذفی باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته