دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1394 - 12:05
در 25 سبد غذایی یک میلیون ریالی صورت گرفت؛

تهیه و توزیع ارزاق میان ایتام و نیازمندان از سوی دانشگاهیان واحد دامغان

استادان و پرسنل خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع ارزاق در میان ایتام و نیازمندان کردند.
کد خبر : 25909

به گزارش خبرنگار آنا، جمعی از استادان و کارکنان خیّر این واحد دانشگاهی با ارسال فراخوان و دعوت از سایر همکاران برای شرکت در این حرکت انسان‌دوستانه پیش قدم شدند و توانستند 25 سبد غذایی هر کدام به ارزش یک میلیون ریال برای دهه اول ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع کنند.


بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، کارکنان این دانشگاه همواره در فعالیت‌های انسان دوستانه پیش قدم بوده‌اند و قصد ادامه این حرکت تا پایان ماه مبارک رمضان را دارند.


جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اعتقاد قلبی راسخ به احادیث و آیات قرآن مبنی بر انفاق و کمک به نیازمندان و گره‌گشایی از کار آنان این سخنان و آیات قرآنی را سرلوحه برنامه زندگی خویش قرار می‌دهند و همواره سعی بر این دارند که از بهترین چیزهایی که به دست می آورند سایر نیازمندان را نیز بهره‌مند سازند.


به گزارش آنا، اقلام سبد غذایی شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بوده است که در بین نیازمندان و مستحقان منطقه کلو از توابع کوه زر دامغان توزیع شد. این حرکت ارزشمند و خداپسندانه در دهه‌های دوم و سوم این ماه نیز ادامه خواهد داشت که استادان و کارکنان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر و شرکت در این اقدام خیرخواهانه به روابط عمومی دانشگاه مراجعه کنند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته