دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مجوز اجرای 7 کنسرت موسیقی برای مرداد و شهریور ماه صادر شد

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز 7 اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران را صادرکرد.
کد خبر : 25896

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از سایت دفتر موسیقی، واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی کلاسیک «دوئت فلوت و گیتار» به سرپرستی فیروزه نوایی را صادرکرد.


این اجرا در روزهای 7 ،8و 9 مرداد ماه، ساعت 21، هرشب یک اجرا، در سالن فرهنگسرای نیاوران، با اجرای 11 قطعاتی همچون «bizz» ،«entract» و «liebertango» برگزار خواهد شد.


موسیقی «تکنوازای پیانو» توسط شایان تاج بخش، نیز مجوز اجرای صحنه‌ای‌، برای روز 12 مرداد ماه در یک سانس، ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد. تاج بخش با اجرای 24 قطعه همچون «رقص بهار»، «گل گلدون» و «جان مریم» برای علاقه‌مندان روی صحنه می‌رود.


دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی تلفیقی «بادبادک» به سرپرستی حسین حسنی نیارا صادرکرد. که این کنسرت در روز‌های 15 و 16 مرداد ماه هرشب دو اجرا ساعت 18 و 21 در تالار رودکی، با اجرای 10 قطعه مانند «چرخان»، «مراقبه»، «شب» و «سماع» برگزار می‌شود.


همچنین این دفتر مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی سنتی «شتک» به سرپرستی تهمورس پورناظری را صادر کرد. این اجرا در روزهای 1 تا 3 شهریور ماه،ساعت 21:30 هرشب یک سانس در تالار وحدت با اجرای 5 قطعه همچون «آن سوی ما» ، «بارانه» و «سایه‌ها» برگزارخواهد شد.


گروه موسیقی محلی «ریحان اردبیل» به سرپرستی یاشار آذرتاش و خوانندگی هاشم اسلامیان، نیز مجوز اجرای صحنه‌ای، برای روزهای 4 و 5 شهریور ماه، در یک سانس ساعت 21:30 در تالار وحدت را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد.


این گروه، با اجرای 11 قطعه همچون «بهارآمد»، «سارای» و «مادر» برای علاقه‌مندان برروی صحنه می‌رود.


دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی وحید عمادی به سرپرستی و گویندگی سید وحید عمادی را صادر کرد و این گروه در روز 26 شهریور ماه و در قالب یک سانس ساعت 20:30 قطعاتی همچون «نگاه تو »، «مادر»، «تمنا» و «صدایم کن» را اجرا خواهند کرد.


واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی پاپ «مجید خراطها» به سرپرستی و خوانندگی مجید خراطها را صادر کرد.


این اجرا در روزهای 29 و 30 تیر ماه ساعت 18 و 30/21 هر شب دو سانس درسالن میلاد نمایشگاه با اجرای 13 قطعه همچون «آواره»، «بی وفا»، «مسافر» و «لحظه آخر» برگزار خواهد شد .


امتیاز مجوز این اجرا، برای شرکت فرهنگی – هنری گیتی گویش صادر شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته