دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1394 - 11:29
احمد دنیامالی در صحن علنی شورای شهر تهران:

ساختار تشکیلاتی شورا باید تغییر کند/ شورا واجد صلاحیت برای پارلمان شهری نیست

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران بر تغییر ساختار تشکیلاتی شورای شهر و محل دپارتمان مدیریت شهری تاکید کرد.
کد خبر : 25892

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد دنیامالی در جریان یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر تغییر ساختار تشکیلاتی شورای شهر گفت: ساختار شورا باید متناسب با شرایط دوره چهارم باشد و اقدامات لازم باید انجام شود.


وی افزود: شرایط و فضای موجود شورا واجد صلاحیت کاربری لازم برای پارلمان شهری نیست و من پیشنهاد دادم که این موضوع مطالعه و عملیاتی شود.


دنیامالی گفت: همچنین معتقدم وقتی که برون سپاری و خصوصی‌سازی را به شهرداری حکم می‌کنیم، شایسته است که دیگر شورای شهر اقداماتی همچون فعالیت در آشپزخانه و تولید غذا نداشته باشد.


وی در ادامه به تلفن‌های جدیدی که ماه‌هاست روی میز اعضای شورای شهر بدون استفاده مانده اشاره کرد و گفت: لطفا در اسرع وقت این موضوع مشخص شود که چرا این تلفن‌ها هنوز کاربری ندارد و چرا باید هزینه‌ای شود که بازخورد نداشته باشد.


رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران تاکید کرد: همچنین سایت شورا برای اطلاع رسانی است و نباید خبری را که مدت‌ها پیش در آن کار شده و اعضای شورا درباره آن نظر داده اند هنوز روی آن فعال باشد.


در ادامه مرتضی طلایی در واکنش به سخنان دنیامالی گفت: ساختار تشکیلاتی شورای شهر حتما باید تغییر کند و کمیسیون حقوقی و نظارت شورا پیش‌نویس خوبی در این رابطه ارائه داده و آیین نامه‌های آن نیز تدوین شده است.


وی افزود: این موضوع باید به طور جد مورد بررسی قرار گیرد و گزارش آن تا یک ماه آینده به صحن علنی شورای شهر ارسال شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب