دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1396 - 12:16

حاشیه‏‌ای بر بازدید سرزده یک مسئول از واحد کاشمر

این هفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر یک تجربه ناب داشت. دیروز دقایقی بعد از اذان ظهر نمازگزاران حاضر در مجتمع فرهنگی امام صادق (ع) متوجه حضور یک مقام مسئول در رده استانی شدند.
کد خبر : 258865

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صف‏‌ها بسته شده بود که جمعیت متوجه حضور سرزده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خراسان رضوی شدند. با لبخند آمد و بعد سلام به نمازگزاران پیوست. بعد نماز می‏‌شد تعجب را در رخسار حاضران دید. مرسوم نیست مسئولی سرزده به دانشگاه بیاید. تجربه جالبی بود.


حجت‌‏الاسلام مجید نصیری بعد از مصافحه و خوشامدگویی برابر درخواست جمع میکروفون را به دست گرفت و با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه درباره گرته‌برداری از سیره حضرت زهرا(س) و تاثیر آن در تحکیم خانواده صحبت کرد، این‌همه را به سبک زندگی عصر حاضر پیوند داد و با توجه به ضرورت بزرگداشت دهه فجر، از آرمان‏ های امام خمینی(ره) گفت و تاکید کرد باید برای بقای نظام در سایه سار ولایت فقیه باید با بصیرت کامل فعالیت کنیم.


هنوز تعجب را می‏ شد در چهره همکاران دید. نصیری بعد از نماز برای عرض خسته نباشید در جمع کارکنان اداره فرهنگی و اجتماعی این واحد حاضر شد. جمعی از هیات رئیسه هم وی را همراهی می‏ کردند. بعد از بازدید از بخش ‏های مختلف مجتمع فرهنگی امام صادق(ع)، در مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر و به ساحت پاک سه شهید حاضر ادای احترام کرد.


نصیری اصرار به حضور در جمع کارکنان برای عرض خسته نباشید، داشت. در بدو ورود به ساختمان آموزشی نظر مسئول دفتر نهاد نمایندگی به دفاتر تشکل‏ های دانشجویی جلب شد.


دانشجویان بسیجی حاضر در دفتر پایگاه بسیج دانشجویی با روی گشاده به استقبال آمده بودند. گویا از قبل با وی آشنا هستند. سوال اول نصیری مبنی بر این که برنامه دهه فجرتان چیست؟ آنها را به ارائه گزارشی خلاصه وادار کرد. بحث به اردوی راهیان نور کشیده شد. شماره تلفن هم ردوبدل شد. بعد از آن نصیری در جمع کارکنان حوزه‏‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی حاضر شد و دقایقی به احوال پرسی با آنان پرداخت. نصیری در محوطه دانشگاه هم گشتی زد. در باره مسایل مختلف هم اشاراتی، به ویژه در حوزه تبلیغات محیطی، داشت.


در ساختمان اداری هم به بخش ‏های مختلف حوزه اداری و مالی سری زد. بازدید از بسیج کارکنان و اساتید از جمله برنامه ‏های وی در ساختمان بود. در تمام موارد بر تکریم ارباب رجوع و دقت نظر در جوابگویی به مراجعین تاکید داشت. در جمع اعضای هیات رئیسه نیز به بحث تکریم ارباب رجوع دوباره تاکید موکد داشت. دقت نظر در اجرایی بخشنامه‏ها و دستورالعمل‏ های فرهنگی مطالبه وی بود. ایشان با توجه به نظرات مقام معظم رهبری در باره مسایل فرهنگی، خواستار تبیین دیدگاه‏ های ایشان در حوزه‏ های مختلف برای دانشجویان، اساتید و کارکنان شد. نصیری در پایان دیدارش ابراز امیدواری کرد همه با دقت و بصیرت در پی انجام بهینه امور محوله باشیم، تا گامی موثر در ارتقای جایگاه دانشگاه برداریم.


حجت‌‏الاسلام مجید نصیری بیش از این به عنوان معاون نهاد رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، امام جمعه شهر فهرج (استان کرمان)، مدیریت حوزه علمیه معصومیه(س) فهرج، رئیس دانشگاه پیام‌نور فهرج و رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشمر انجام وظیفه کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته