دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان:

ایستادگی در برابر توطئه‌ها باعث کسب موفقیت‌ها و استقلال کشور شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: ایستادگی در برابر توطئه‌ها و مشکلات باعث کسب موفقیت‌ها و استقلال کشور شده است.
کد خبر : 258838

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا حیدرئی در مراسم جشن انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان که با حضور اقشار مختلف دانشگاهی و تنی چند از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد اظهار کرد: «حدود چهار دهه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم همین ایستادگی در برابر مشکلات باعث کسب موفقیت‌های زیاد و استقلال کشور در بسیاری از زمینه‌ها شد.»


این مقام مسئول افزود: «از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان قسم خورده این نظام تحرکات زیادی علیه ما انجام داده‌اند و هر بار شکل توطئه خود را عوض کرده و از ترفندی جدید استفاده کرده‌اند. خوشبختانه پس از هر توطئه، دشمنان ما با سیلی ملت غیور ایران مواجه و توطئه‌های آن‌ها خنثی شده است.»


سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: «در این برهه زمان که هجمه‌های زیادی علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد، برگزاری پرشور آیین پیروزی انقلاب که توسط مردم صورت می‌گیرد خود نشان دهنده این است که علیرغم مشکلات موجود، همچنان مردم ما پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند و همین موضوع باعث سرخوردگی دشمنان خواهد شد.»



وی گفت: «انقلاب ما انقلابی الهی و صاحب اصلی انقلاب اسلامی ایران امام زمان (عج) است. ملت مسلمان و دلیر ایران، بواسطه این دو نعمت بزرگ و نعمت برخورداری از رهبری فرزانه، مقتدر و باهوش توانسته است در همه آزمایش ها سربلند شود. برای پیروزی در برابر همه توطئه‌ها و عبور از همه سختی‌ها لازم است همه فکر و توان خود را برای حفظ نظام و آرمان‌های آن به‌کار گیریم و برای رسیدن به اهداف والای انقلاب باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در خط ولایت فقیه حرکت کنیم. در چنین شرایطی هرگز دشمن موفق به پیروزی نخواهد شد.»


حجت الاسلام حسنی استاد حوزه و دانشگاه هم درباره انقلاب اسلامی ایران و ویژگی‌های این انقلاب از زمان شروع قیام‌ مردمی علیه دیکتاتوری شاه تا زمان پیروزی انقلاب و علل پیروزی انقلاب، سخنرانی کرد.


سخنران بعدی این جشن، سید حیدر موسوی رزمنده دوران دفاع مقدس و نویسنده چهار کتاب پیرامون دفاع مقدس به نام‌های، «وقتی خمپاره‌ها دُهُل می‌کوبیدند»، «مسجدسلیمان و روزهای حماسه»، «مسجدسلیمان شهر شهادت» و « مسجدسلیمان و دفاع مقدس»، مطالبی پیرامون انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مطرح کرد.


در این جشن چند برنامه متنوع، مثل میان پرده طنز، موسیقی محلی بختیاری، صندلی داغ اجرا و درپایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده دو شهید مسجدسلیمانی که در زمان قیام مردمی بر علیه شاه به شهادت رسیدند به‌نام شهید داریوش محمدی و شهید اسفندیار موسوی و ایثار گران واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته