دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شیخ‌الاسلامی تاکید کرد

همفکری و هم‌اندیشی در راستای تسهیل تصمیم‌گیری و سرعت بخشیدن به اهداف دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: باید با همفکری و هم‌اندیشی در راستای تسهیل تصمیم‌گیری و سرعت بخشیدن به اهداف دانشگاه حرکت کنیم.
کد خبر : 25876

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی در نخستین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با موضوع ابلاغ ساختار و شرح وظایف دبیر، دبیرخانه و شوراهای تخصصی به بررسی و تشریح بخشنامه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و بر نظارت و هماهنگی مسئولان اجرایی تاکید و اظهار کرد: این شورا به عنوان پارلمان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در چارت جدید نقش کلیدی دارد، بنابراین باید با همدلی و همفکری به نتایج خوبی دست یابیم.


دبیر هیات امناء و رئیس واحد مشهد با قدردانی از زحمات 30 ساله دکتر حلمی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، از وی برای استفاده از تجربیات گرانمایه‌شان در دانشگاه، دعوت به همکاری کرد.


نماینده سابق تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد نیز در این جلسه قول همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی داد و ابراز امیدواری کرد با استفاده از نیروهای باتجربه و کارآمد سهم بسزایی در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.


وی با توجه به ماه مبارک رمضان گفت: انسان اگر صفر شود، تبدیل به بی‌نهایت می‌شود و این بدان معناست که انسان غیر خدا هیچ چیزی نبیند و منیت نیز در وجودش از بین برود.


حلمی افزود: هنگامی که دل از تعلقات دنیوی خالی شود، جایگاه خداوند می‌شود و با حذف همین وابستگی‌های دنیایی است که دل دریا می‌شود و خداوندی که نهایت ازلی و ابدی است در دل او جای می‌گیرد.


در این نشست هر یک از اعضای جلسه به بیان نقطه نظر و پیشنهاد خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته