دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1394 - 09:41
دو خبر/

راهیابی دانش‌آموزان دبستان پسران سما واحد رشت به مدرسه استعداد درخشان

9 نفر از دانش‌آموزان دبستان پسران سما واحد رشت با قبولی در آزمون تیزهوشان به مدرسه استعداد درخشان راه یافتند.
کد خبر : 25850

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون سما واحد رشت گفت: این موفقیت از الطاف خداوند متعال و نتیجه برنامه‌ریزی صحیح مدیریت، تلاش‌های دلسوزانه آموزگاران و توکل و سختکوشی این دانش آموزان است .


علیرضا آزادبر افزود: دانش‌آموزان دبستان پسران سما رشت افتخارات متعددی را در سطوح مختلف کشوری و استانی کسب کردند که می‌توان از راهیابی به مرحله کشوری و استانی جشنواره علمی جابربن حیان، کسب رتبه‌های برتر جشنواره‌های فرهنگی و هنری و عنوان‌های مختلف قهرمانی در مسابقات ورزشی در سطح کشور، استان و شهرستان نام برد.


دبستان پسران سما واحد رشت با جمعیت دانش‌آموزی بیش از 800 نفر یکی از بزرگترین مدارس غیردولتی کشور و استان گیلان است.


اسامی دانش‌آموزان برجسته و ممتاز دبستان که به مدرسه استعدادهای درخشان راه یافتند به این شرح است: آراد صابر، سبحان جمشیدی، امیرضا مقصودی، نوید کوه‌رو، آرین یعقوبی، سید علی علوی، علیرضا صفرفیروز، امیررضا قنبریان و پدرام افرنگ


معرفی مدیر دبیرستان پسران سما واحد رشت دوره دوم
آئین نکوداشت 3 سال تلاش و کوشش محمدمهدی حسن‌زاده مدیر دبیرستان پسران سما واحد رشت دوره دوم برگزار شد.


در این مراسم که دکتر علیرضا آزادبر معاون سما، مدیران مدارس و مسئولان سما واحد رشت حضور داشتند، معاون سما واحد رشت با توجه به فعالیت‌های دبیرستان پسران سما در طول 3 سال تصدی حسن زاده وی را مدیری شایسته و تلاشگر و با سعه صدر بالا توصیف که به خوبی توانست با تعامل سازنده با همکاران و اولیاء در ایجاد تحول در مدرسه نقش آفرین باشد.


دبیرستان پسران سما از سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد و اکنون با داشتن 286 دانش‌آموز بیشترین جمعیت دانش‌آموزی در بین مدارس غیر دولتی شهرستان رشت را دارد.


در پایان محمدحسین صالحی به عنوان سرپرست دبیرستان پسران سما دوره دوم معرفی و با اهدای لوح سپاس از 3 سال تلاش و کوشش محمدمهدی حسن‌زاده قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته