دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه‌های رئیس فیفا در سفر به ایران

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برنامه‌های متنوعی را در ایران پیش رو دارد.
کد خبر : 258485

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جیانی اینفانتینو که قبل از رسیدن به سمت ریاست فیفا یک بار به ایران آمده بود، قرار است بار دیگر به کشورمان بیاید. پیش از این اعلام شده بود اینفانتینو 10 اسفند به ایران می‌‌‌آید اما رایزنی‌ها از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال است تا رئیس فیفا یک روز جلوتر به ایران بیاد و دو روز در کورمان اقامت داشته باشد.


اینفانتینو در نشست هلند خود به مهدی تاج گفته که دوست دارد در زمان حضورش در ایران با حسن روحانی رئیس جمهور دیدار کند که مکاتبات در این زمینه آغاز شده است. رئیس فدراسیون جهانی فوتبال که با جت شخصی‌اش به ایران می‌آید و با همان جت هم از کشورمان می‌رود روز 10 اسفند تماشاگر ویژه دربی است. او که قصد برگزاری نشست خبری با خبرنگاران را دارد، مسابقه فوتسالی بین پیشکسوتان فوتبال را هم مشاهده می‌کند. مسابقه‌ای که اینفانتینو خواسته علی دایی هم در آن حضور داشته باشد. فدراسیون فوتبال هم می‌خواهد وحید شمسایی و جواد نکونام در این بازی حضور داشته باشند.


اهمیت حضور رئیس فیفا در ایران باعث شده جشنواره فوتبالی دختران که هر ساله 18 اسفند برگزار می‌شد امسال در تاریخ 9 یا 10 اسفند برگزار شود تا اینفانتینو از نزدیک این مراسم را تماشا کند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته