دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مجموعه اقدامات انجام شده برای کارکنان و کارشناسان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر علیرضا ایرانبخش از مجموعه اقدامات انجام شده برای کارکنان و کارشناسان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 25847

به گزارش خبرگزاری آنا، مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور ایجاد انگیزه برای کارکنان و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات بسیاری از جمله برگزاری کارگاه های تخصصی، بخشنامه افزایش حق فنی، بخشنامه تعرفه خدمات آزمایشگاهی و ... صورت گرفته است.


علیرضا ایرانبخش مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص کارگاه های تخصصی برگزار شده، به خبرنگار مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارگاه های تخصصی HPLC،GCLMASS و میکروسکوپ الکترونی نگاره(SEM)به ترتیب توسط واحدهای شهرضا، خوراسگان و نجف آباد در دو دوره برگزار شد.


مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، به برگزاری 24 کارگاه در سال جاری جهت توانمند ساری کارشناسان، اعضای هیات علمی اشاره کرد و افزود: همچنین در خصوص دستگاه های AFM، ماشین ابزار،ICP نیز کارگاه های آموزشی به میزبانی واحدهای علوم دارویی، تبریز و همدان در نیمه دوم سال 94 برگزار خواهد شد.


وی اظهار کرد: از دیگر موارد انجام شده دو بخشنامه افزایش حق فنی کارشناسان آزمایشگاه ها و تعرفه خدمات آزمایشگاهی است. بخشنامه افزایش حق فنی کارشناسان آزمایشگاه ها که با عنایت دکتر میرزاده و دکتر واشقانی ابلاغ و در همین راستا طی یک تحول عظیم برای اولین بار اعضای هیات علمی واجد شرایط می توانند حق فنی دریافت کنند.


ایرانبخش افزود: تدوین بخشنامه تعرفه خدمات آزمایشگاهی از دیگر امتیازات برای کارکنان و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی بود که با نگاهی مدرن و علمی، ساز و کار قانونی برای فروش خدمات آزمایشگاهی پیشرفته واحدها فراهم شد که طی آن بخشی از درآمد حاصله به کارشناسان آزمایشگاه اختصاص یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته