دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه سایپا:

باشگاه سایپا بنگاه اقتصادی نیست که ورشکسته شود/ نیاز به پیروزی برابر ذوب‌آهن

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ما شرایط مالی خوبی نداریم اما شرایط‌مان به گونه‌ای نیست که در آستانه ورشکستگی قرار بگیریم.
کد خبر : 258353

رضا درویش درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار این هفته تیم فوتبال سایپا برابر ذوب‌آهن گفت: «تیم ما تا اینجای فصل تلاش زیادی کرده و با زحماتی که علی دایی و کادرفنی‌اش در کنار بازیکنان انجام داده‌اند، جایگاه مناسبی را در جدول به دست آورده است. بازی روز پنج‌شنبه ما با ذوب‌آهن مسابقه سختی است چرا که این تیم به‌دنبال کسب سهمیه در آسیاست و با توجه به اینکه هفته پیش از سد استقلال عبور کرد، این هفته به فکر مغلوب کردن ما در نبرد 6 امتیازی است که داریم.»


وی ادامه داد: «در طول این هفته تمرینات خوبی را بازیکنان انجام داده‌اند و کادرفنی به همراه بازیکنان به خوبی تیم ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌اند. می‌دانیم که برای پیروزی در این مسابقه باید تلاشی فراتر از قبل داشته باشیم و حتما بنده شویم. فاصله 4 امتیازی ما با ذوب‌آهن که در رده دوم قرار دارد، به شرط کسب 3 امتیاز کاسته می‌شود و ما را به آینده امیدوارتر می‌کند. اگر چه ما مشکلات زیادی داریم و از لحاظ مالی در مضیقه هستیم ولی باید مقابل ذوب‌آهن فرصت پیروزی را از دست ندهیم.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه شنیده شده مشکلات مالی باشگاه سایپا آن قدر زیاد است که این باشگاه در آستانه ورشکستگی قرار دارد، اظهارکرد: «درست است که شرایط مالی خوبی نداریم ولی مگر بنگاه اقتصادی هستیم که در آستانه ورشکستگی قرار بگیریم. مفهوم ورشکستگی برای باشگاه اصلا قابل قبول نیست. ما شرایط مالی خوبی نداریم ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به وضعیت مناسبی برسیم و مطالبات بازیکنان، مربیان و دیگر نهادهایی که از ما طلب دارند را بپردازیم.»


وی در واکنش به این موضوع که برخی بازیکنان سایپا از سال 93 طلبکار هستند و این موضوع گویای شرایط دشوار باشگاه سایپا است، تصریح کرد: «من منکر بدهکار بودن باشگاه به چند بازیکن تیم نیستم. ما از سال 93، 94، 95 بدهکاریم و پرداخت مطالبات بازیکنان در دستور کار قرار دارد و جز اولویت‌های بخش‌های مالی و حقوقی باشگاه است. ما متعهدیم به همه آنهایی که از ما طلبکارند؛ پول‌شان را بدهیم و به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد.»


درویش درباره اینکه بازیکنان سایپا در این فصل 40 درصد از مطالبات خود را گرفته‌اند و این موضوع قطعا تاثیر منفی در انگیزه بازیکنان سایپا برای دیدار با ذوب‌‌آهن و سایر حریفان در هفته‌های بعدی می‌گذارد، تاکید کرد: «الحمدلله ما چیزی را از بازیکنان تیم‌مان پنهان نمی‌کنیم و آنها را در جریان شرایط مالی باشگاه قرار می‌دهیم. آنها هم به خوبی می‌دانند که همه تلاش باشگاه برای پرداخت مطالبات‌شان است. بنابراین انگیزه‌شان برای دیدار با تمامی حریفان حفظ می‌شود و در وضعیت مناسبی به مصاف حریفان می‌روند.»


وی افزود: «در این فصل با تلاش‌های مثبتی که علی دایی و کادرفنی‌اش داشته‌اند، بازیکنان تمرکزشان را روی بازی‌هایی که با رقبا داشته‌ایم، گذاشته‌اند و خوشبختانه عملکرد خوبی را ارائه کرده‌ایم. این موضوع که بازیکنان به خاطر شرایط بد اقتصادی که ما داریم در انجام وظیفه‌شان کوتاهی می‌کنند، خوشبختانه تا به حال رخ نداده و با درایت کادرفنی مسائل مالی مانع نتیجه‌گیری تیم نشده است. الان هم تمام هم و غم تیم سایپا این است که جایگاه چهارمی به دست آمده را از دست ندهیم و به رتبه‌های بالاتر نیز برسیم.»


درویش با اشاره به موفقیت‌های تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: «در موازات تلاش‌هایی که تیم فوتبال‌مان انجام داده، تیم والیبال نیز به رغم آنکه هزینه‌های قابل قیاس با فوتبال نیست و خیلی پایین‌تر است، توانسته با شکست تیم‌های بزرگ بانک سرمایه، پیکان و شهرداری تبریز در رده دوم لیگ برتر والیبال ایران قرار بگیرد و الان در پلی‌آف با تیم خاتم اردکان بازی دارد. امیدوارم والیبالیست‌های پیکان بتوانند در بازی‌هایی که دارند، موفق شوند و به فینال راه پیدا کنند. حق والیبالیساست‌های ما کسب رتبه در رقابت‌های لیگ است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته