دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راهیابی دو دانشجوی سما مهاباد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی طرح قدس

مسئول روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای مهاباد گفت: دو دانشجوی این دانشکده با درخشش در مسابقات استانی به مرحله کشوری طرح قرآنی قدس (قرآن در سما) راه پیدا کردند.
کد خبر : 25815

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسام نصیری اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقات به میزبانی سمای ارومیه و در سه بخش کارکنان، دانشجویان و دانش‌آموزان سما و در چند رشته مختلف برگزار شد.


وی اضافه کرد: در بخش دانشجویی بهاره خضری در رشته مفاهیم و پرستو قهرمانی در رشته پژوهش قرآنی رتبه نخست را کسب کردند و در بخش دانش‌آموزی هم محمد حسن رحیمی نژاد در رشته روخوانی و روانخوانی با کسب رتبه نخست استانی به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کرد.


نصیری گفت: در بخش کارکنان نیز یونس پایمرد رتبه اول مفاهیم قرآنی و رحیم نویدکیا رتبه دوم رشته روخوانی و روانخوانی این بخش را کسب کردند.


مسئول روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ­ای سمای مهاباد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی چهارمین دوره فرهنگی رمضان، بهار قرآن با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشکده خبر داد و افزود: این کارگاه تا پایان ماه مبارک رمضان در نمازخانه دانشکده تداوم خواهد داشت.


نصیری یادآوری کرد: این کارگاه یک ماهه هر ساله با تفسیر یک سوره از سوره های قرآن کریم آغاز می‌شود که امسال نیز با محوریت تفسیر سوره مبارکه حدید برگزار می شود.


وی هدف از برگزاری این کارگاه را تقویت آموزه های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان و به منظور ایجاد زمینه رشد و تعالی در این محیط دانشگاهی عنوان کرد.


نصیری افزود: در پایان ماه مبارک رمضان شرکت کنندگان در یک آزمون سراسری حضور پیدا می‌کنند تا با شناخت نفرات برتر با اهدای لوح از آنها قدردانی شود.


در دانشکده فنی و حرفه ای سمای مهاباد بیش از یک هزار 100 دانشجو در 26 رشته مختلف مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته