دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1396 - 16:33
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

انتقاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نامه عضو خبرگان به دکتر ولایتی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر عضو مجلس خبرگان رهبری نیت نقد واقعی داشت، انتقادات خود را حین خدمت نه در واکنشی احساسی و پس از عزل اظهار می‌کرد.
کد خبر : 258106

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره نامه حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو سابق هیات امنای دانشگاه آزاد خوزستان خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اینگونه سخن گفتن به دور از اخلاق و رعایت ادب است.


وی افزود: اگر هم نقدی به نحوه کار دکتر ولایتی در هیات امنای دانشگاه آزاد وارد باشد، نماینده مجلس خبرگان باید در حین خدمت این مساله را مطرح می کردند؛ نه بعد ازعزل.


فلاحتی در ادامه تاکید کرد: تصور می کنم نوشتن نامه انتقادی پس از عزل و با این ادبیات، بیشتر به صورت احساسی و به قصد تخریب اتفاق می افتد؛ چراکه اگر نیت خیرخواهی و سازندگی در کار بود، همان حین خدمت اظهار می‌شد.


به گزارش آنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بعد از شنیدن اخباری مبنی بر برکناری از هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در یک سایت محلی نامه‌ای را با ادبیات زشت و زننده خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی نوشت و آن را رسانه‌ای کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته