دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی سپاهان در گفت وگو با آنا؛

زشت است به سقوط فکر کنیم

منصور ابراهیم زاده گفت: برای سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر خیلی زشت است که بخواهد به سقوط فکر کند.
کد خبر : 258066

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سپاهان که در این سال‌ها نتایج خوبی کسب نکرد، در هفته‌های آخر لیگ منصور ابراهیم‌زاده را به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا او بتواند سپاهان را از وضعیت بحرانی نجات دهد. البته ابراهیم‌زاده در اولین گام موفق نبود و با شکست مقابل پرسپولیس کارش را آغاز کرد.


منصور ابراهیم‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل ناکامی سپاهان در فصول اخیر لیگ برتر گفت: «سپاهان در دو سه سال اخیر تغییرات زیادی را به خودش دیده است و این تغییرات در رده مدیریتی، کادر فنی و حتی بازیکنان هم زیاد بود. یک تیم برای همگن شدن نیاز به هماهنگی دارد که متاسفانه در سال‌های گذشته سپاهان تغییرات زیادی داشته است و هیچ وقت این هماهنگی بین اعضای تیم پیش نمی‌آمد.»


وی ادامه داد: «سپاهان در این سال‌ها بازیکنان زیادی را به ترکیب اضافه می‌کرد و به نوعی این جابجایی‌ها به ضرر تیم بود که باید در این مورد یک تجدیدنظر اساسی صورت گیرد. در شرایط فعلی که موجودیت بازیکنان همین است و نمی‌توان دست به آن زد اما باید از نظر انگیزشی تغییراتی در تیم بوجود بیاوریم. بازیکنان سپاهان باور خودشان را از دست دادند و بیشترین تلاش من این است تا این باور به آنها برگردد.»


سرمربی سپاهان در مورد شرایط این تیم در رتبه‌های پایین جدول که خطر سقوط هم زردپوشان اصفهانی را تهدید می‌کند بیان کرد: «خوشبختانه در حال حاضر به تنها مساله‌ای که اصلا فکر نمی‌کنم، سقوط است و به نظر من برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر خیلی زشت است که بخواهد به سقوط فکر کند. در حال حاضر تمام هدف ما این است که در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم امتیازت حداکثری را کسب کنیم و خودمان را به رتبه‌های بالاتر جدول برسانیم.»


وی در خصوص افت تیم‌های اصفهانی در یکی دو سال گذشته افزود: «فوتبال اصفهان همیشه دوران خوبی را در سطح اول فوتبال ایران داشت و در سال‌های نه چندان دور دو تیم اصفهانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیدند. اما همانطور که دوران افت برای هر باشگاهی بوجود می‌آید و دلایل مختلفی هم می‌تواند داشته باشد این اتفاق در چند سال گذشته برای فوتبال اصفهان رخ داد که باید همه برای برون رفت از این مشکل تلاش کنند.»


ابراهیم‌زاده در مورد قراردادش با باشگاه سپاهان گفت: «در حال حاضر من هیچ برنامه‌ای را به باشگاه سپاهان ندادم و فقط تا پایان فصل روی نیمکت این تیم می‌نشینم و بعد از آن برنامه‌های خودم را به مدیران باشگاه می‌دهم تا در مورد فصل بعد تصمیم گیری شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب