دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1396 - 16:40
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

دکتر ولایتی از اعتماد صددرصدی مقام معظم رهبری برخوردار است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا آقای دکتر ولایتی توان زیادی دارند و از اعتماد صددرصدی مقام معظم رهبری برخوردار هستند، گفت: نقد هیچ اشکالی ندارد اما در بیان هر حرفی تا جایی که امکان دارد باید از عبارات مودبانه‌تر و محترمانه‌تر استفاده کرد.
کد خبر : 258047

حمید گرمابی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به نامه نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو سابق هیات امنای دانشگاه آزاد خوزستان خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هر صحبتی را با لحن‌های گوناگون می‌توان گفت و شاید لحن آقای احمدی شاهرودی در انتقاد از دکتر ولایتی می‌توانست بهتر باشد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: قطعا آقای دکتر ولایتی توان زیادی دارند و از اعتماد صددرصدی مقام معظم رهبری برخوردار هستند اما به هر حال وقت انسان محدود است و از طرف دیگر در مجموعه ای به بزرگی دانشگاه آزاد اسلامی طبق قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی همه انتصاب‌های هیأت‌های امنای استانی بر عده هیأت امنای مرکزی نیست، لذا در چنین شرایطی معلوم نیست دیگران به خوبی از عهده مسئولیت برآیند و اینکه بخواهیم هر موضوعی را به دکتر ولایتی مرتبط کنیم، بی‌مورد است.


وی افزود: نفس موضوع نقد اشکالی ندارد اما در بیان هر حرفی تا جایی که امکان دارد باید از لحن و عبارات مودبانه‌تر و محترمانه‌تر استفاده کرد.


به گزارش آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بعد از شنیدن اخباری مبنی بر برکناری از هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در یک سایت محلی نامه‌ای را با ادبیات زشت و زننده خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی نوشت و آن را رسانه‌ای کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته