دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شکایت شمس از دبیری تبریز

سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز از مسئولان این باشگاه شکایت کرد.
کد خبر : 2579

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، چند روزی است که درگیری لفظی بین سرمربی سابق با مدیرعامل دبیری تبریز درباره نتایج ضعیف این تیم در زمان حضور حسین شمس در رسانه‌ها به اوج خود رسیده است و 2 طرف با انواع ادبیات گوناگون از خجالت هم درآمدند.


باشگاه دبیری تبریز حسین شمس سرمربی سابق این تیم را عامل کسب نتایج ضعیف این تیم در جام باشگاه‌های آسیا می‌داند و شمس نیز اکنون خواهان پرداخت مطالبات خود از باشگاه دبیری است.


آخرین خبر حکایت از آن دارد که باشگاه دبیری طبق قرارداد منعقد شده با حسین شمس اکنون 190 میلیون تومان به وی بدهکار است و باید مطالبات این مربی را پرداخت نماید.


حسین شمس نیز برای رسیدن به پول خود امروز در اقدامی با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دریافت مطالباتش از باشگاه دبیری تبریز شکایت کرد تا اختلافات طرفین وارد فاز جدیدی شود.


مسئولان باشگاه دبیری تبریز دقیقا زمانی علیه وی مصاحبه‌های خود را انجام دادند که شمس اکنون عملکرد خوبی را در لیگ فوتسال در تیم مس سنگون تا هفته گذشته بازی‌ها به نمایش گذاشته است.


مسئولان دبیری بر این عقیده‌ هستند که شمس بازیکنان خوبی را جذب نکرده و مسبب اصلی ناکامی آنها در جام باشگاه‌های آسیا بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: دبیری تبریز شمس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب