دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال:

استقلالی‌ها گوشت همدیگر را می‌خورند ولی استخوان هم را دور نمی‌اندازند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ممکن است ما استقلالی‌ها گوشت همدیگر را بخوریم ولی استخوان هم را دور نمی‌اندازیم.
کد خبر : 257661

جواد قراب در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار امروز استقلال با ذوب‌آهن گفت: «این بازی برای ما خیلی مهم است. اگر ببریم به رتبه سوم جدول می‌رسیم. کارمان خیلی سخت است چون حریف ذوب‌آهن است و با امیر قلعه‌نویی که همواره با انتخاب بازیکنان مناسب و بازی دادن حساب شده به آنها، تیم‌هایش را در بهترین فرم به زمین می‌فرستد. آنها در 5 بازی قبلی خود 15 امتیاز گرفته‌اند و بدون شک امروز هم بهترین بازی‌شان را ارائه می‌کنند تا برد دیگری به دست آورند.»


وی ادامه داد: «تیم ما هم از زمان آمدن شفر سیر صعودی به خود گرفت و توانسته در جدول رشد قابل توجهی داشته باشد. ما هم مقابل ذوب‌آهن برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و به رغم اینکه دو سه بازیکن خوب تیم در این بازی غایب هستند، تلاش خواهیم کرد تا برنده بازی را تمام کنیم تا انگیزه‌مان برای رسیدن به رتبه دوم جدول دو برابر شود. بچه‌ها پس از صعود به فینال جام حذفی، شرایط روحی خوبی دارند و به نظرم بازی تماشایی را هواداران دو تیم خواهند دید چرا که هر دو تیم به چیزی جز پیروزی در این دیدار فینال گونه و 6 امتیازی نمی‌اندیشند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بازیکنان خارجی که برای تست به ایران می‌‌آیند تا در صورت قبولی به استقلال ملحق شوند و آیا با این بازیکنان استقلال می‌تواند در فینال جام حذفی، لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و دربی 86 برابر پرسپولیس موفق باشد یا نه، تصریح کرد: «مشکل اصلی که تیم استقلال در این فصل داشت در خط حمله بود. اگر چه شفر توانسته با استفاده مناسب از دیگر بازیکنان آمار گلزنی تیم را مساعد کند ولی در بازی های مهم نیاز داریم تا مهاجمی در خط حمله تیم به میدان برود که گل‌های حساسی بزند و تیم را آماده موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو کند.»


وی افزود: «تیم استقلال دو بازیکن برای خط جلوی خود در نظر دارد که یکی سوئدی و دیگری بویان ناجدنوف مقدونیه‌ای است. با آمدن این بازیکنان البته به شرط قبولی در تست پزشکی توان تهاجمی استقلال به مراتب بالاتر می‌رود و پیروزی‌های بیشتری به دست می‌آوریم. بالاخره برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر باید قدرت گلزنی‌مان افزایش پیدا کند. ما برای دومی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و صعود از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا باید خیلی بیشتر و بهتر گل بزنیم که این اتفاق با تدابیر سرمربی تیم و حمایت‌های هیات مدیره و هواداران رخ می‌دهد.»


قراب خاطرنشان کرد: «در دربی 86 شانس برتری استقلال از پرسپولیس بیشتر است. ما در فینال جام حذفی کار سختی نداریم و از حالا یک جام در این فصل به دست آورده‌ایم. بنابراین در روز دربی استرس کمتری داریم و بازیکنان فارغ‌البال به زمین می‌روند. البته هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند چه نتیجه‌ای در دربی رقم می‌خورد ولی آنچه به نظرم مسلم است برتری و شرایط بهتر استقلال است که امیدوارم تا روز دربی ادامه پیدا کند تا در پایان با دست‌پر زمین را ترک کنیم.»


وی در مورد صحبت‌های فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری که گفته بود قراب و عبداللهی، رفاقت با منصور را به پست و مقام در استقلال فروختند و پیگیر مطالبات دوست مرحوم‌شان نیستند، تصریح کرد: «منصور خدا بیامرز از دوستان نزدیک و خانوادگی من و عبداللهی بوده است و ما او را فراموش نکرده‌ایم. تا زمانی که زنده بود، صاحب اختیار باشگاه بود و هنوز هم جای خالی او حس می‌شود. به هیچ عنوان قبول ندارم که پست و مقام ما را فریب داده است. ما پیشکسوتان استقلال هستیم و حالا برای کمک به این تیم، من در هیات مدیره و عبداللهی سرپرست تیم است.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: «محال است اگر منصور خدا بیامرز طلبی داشته باشد ما آن را نادیده بگیریم. من با حسابدار باشگاه صحبت کرده‌ام. فرد ثالثی می‌تواند به باشگاه بیاید و پرونده منصور را مطالعه کند. خانم شجاعی هم که عین خواهرم است به باشگاه مراجعه کنند. اگر طلبی مرحوم پورحیدری دارد باید پرداخت شود. ما الان شب و روز داریم کار می‌کنیم. ثابت شود که منصور طلب دارد، آن قدر عرضه داریم که 10 روزه طلب دوست قدیمی‌مان را بگیریم و به خانواده‌اش بدهیم.»


قراب تاکید کرد: «هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال بدهی‌هایی که بازیکنان قدیمی تیم که از مدیران قبلی طلبکار بوده‌اند را طبق برنامه زمانی مشخص تا خرداد سال آینده به طور کامل پرداخت خواهد کرد. چگونه است طلب منصور که پدر استقلال بوده را پرداخت نکنیم. من، نصرالله عبداللهی و منصور پورحیدری مرحوم به همراه خیلی بازیکنان قدیمی استقلال، دوستی طولانی مدتی داشتیم و نان و نمک همدیگر را خورده‌ایم. ممکن است ما استقلالی‌ها گوشت همدیگر را بخوریم ولی استخوان هم را دور نمی‌اندازیم. عسل و علی فرزندان منصور را همانند فرزندان خودم می‌دانم و اجازه نمی‌دهیم مسائل مالی دوستی قدیمی‌مان را برهم بزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته