دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1396 - 12:36

دانشگاه پیام‌نور زاهدان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

همزمان با ایام فاطمیه دانشگاه پیام‌نور مرکز زاهدان میزبان دوشهید گمنام و والامقام دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر : 257639

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور، دکتر عباس اویسی گفت: تمام مقدمات و ھماھنگی‌ھای لازم برای میزبانی دو شھید گمنام در دانشگاه پیام‌نور مرکز زاهدان انجام شده و زمان تشییع نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اول اسفند 96 ساعت 8 صبح خواهد بود.


رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیاد و همکاری نمایندگی دفتر نهاد رهبری، مسولین فرهنگی و بسیج دانشجویی از چند ماه گذشته بالاخره این افتخار عظیم نصیب دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گردید تا میزبان دو شهید عظیم شان دفاع مقدس باشد.


اویسی با اشاره به نقش حضور شهدا در دانشگاه‌ها اظهار کرد: حضور شهدا ازنظر معنوی باعث برکت بیشتر در دانشگاه می شود و دانشجویان نیز بیشتر با شهدا انس می‌گیرند.


وی از احساس ارادت خود نسبت به شهدا گفت و ادامه داد: از شهدا التماس دعا داریم و از آنها می خواهیم به ما کمک کنند تا ما نیز مانند آنان به رهبر خود لبیک بگوییم و او را تنها نگذاریم.


اویسی در پایان گفت: به خاطرهمه فداکاری‌ها ومهربانی‌های شهدا از آنان ممنونیم و اگر شهدا نبودند ما امروز اینقدر آرامش و امنیت در کشور نداشتیم، امیدوارم شهدا از همه ما راضی باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب