دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 11:53
نماینده مردم دشت مغان:

سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای افزایش ظرفیت، مانع خروج ارز از کشور شد

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد مغان و بیله سوار گفت: سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای افزایش ظرفیت، مانع خروج ارز از کشور شده و موجب شده تا دانشجویان در دانشگاه‌هایی بهتر از دانشگاه‌های خارج از کشور ادامه تحصیل دهند.
کد خبر : 2576

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حبیب برومند در دیدار با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان با تبریک دهه مبارک فجر و اعلام حمایت از برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب تولید علم و پژوهش گفت: اقدامات عالی و شایسته دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و فناوری قابل تقدیر است.


نماینده مردم شهرستان های پارس آباد مغان و بیله سوار با توجه به افزایش ظرفیت‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای افزایش ظرفیت، مانع خروج ارز از کشور شده و موجب شده تا دانشجویان در دانشگاه های بهتر از دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل دهند.


برومند با توجه به عدم دخالت در روند کاری مدیران شهرستانی دانشگاه گفت: من به عنوان نماینده مردم شهرستان وظیفه دارم بهترین نیروی علمی و کاری را برای دانشگاه انتخاب و معرفی کنم و بر عملکرد آنان نیز نظارت داشته باشم تا دانشگاه باشگاه سیاسی نشود و این در راستای ارتقاء سطح علمی و توسعه همه جانبه شهرستان است.


نماینده پارس آباد افزود: قبل از ما کسانی بودند که از دانشگاه در راستای اهداف خود و شاید در تبلیغات استفاده کردند ولی در انتخابات ثابت شد که نمی‌توان با سیاست بازی و وعده‌های پوچ بر تفکرات دانشگاهی حاکم بود. افکار استادان و دانشجویان نباید در حاشیه باشد باید این عزیزان در راستای تولید علم که لازمه وجودی دانشگاه است تلاش کنند.


برومند افزود: تمامی سیاست مداران و مسئولان ارشد کشوری از بطن دانشگاه خارج شده و با دانشگاه زندگی کرده‌اند، دانشگاه و دانشجو در تعیین سرنوشت کشور خویش تإثیر عمده‌ای دارد.


وی با ذکر این نکته که تا امروز دانشگاه و دانشجو سنگر مقابله با استکبار و زیاده خواهان بوده است، گفت: امروز با افتخارات علمی دانشگاه‌ها توقع آن است که رشد و توسعه علمی، حرکت علمی حفظ شود و محیط اخلاقی و دینی در دانشگاه حاکم باشد.


همچنین وی به حمایت از عملکرد واحد پارس آباد مغان در راستای توسعه علمی کمی و کیفی دانشگاه گفت: مسئولان دانشگاه باید با توجه به داشته‌ها، ظرفیت‌ها و استعداد و نیاز منطقه در جذب رشته‌های مربوطه همت کنند و ما نیز به نوبه خود از این اقدام دانشگاه برای رشد و اعتلای شهرستان حمایت خواهیم کرد.


دکتر اکبر جعفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان هم در این مراسم با تقدیر از حضور نماینده شهرستان در جمع دانشگاهیان و استادان دانشگاه، گزارش جامعی از عملکرد و فعالیت‌های واحد پارس آباد ارائه داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته