دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محسن بنگر:

تفکر نباختن با کمک افاضلی در تیم نفت شکل گرفت/ بازی‌های سخت با سپاهان و صنعت‌نفت آبادان

مدافع تیم نفت‌تهران گفت: با آمدن افاضلی تفکر باخت از بازیکنان تیم دور شده است و تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی را به دست‌ آوریم.
کد خبر : 257569

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم نفت‌تهران و اینکه تیمش چگونه توانست از منطقه سقوط تا حدودی جدا شود، گفت: «متاسفانه ما فصل را بد شروع کردیم و تا پایان نیم‌فصل اول هم روند خوبی را نداشتیم. عدم نتیجه‌گیری باعث شده بود تا بازیکنان باور کسب امتیاز از حریفان را تا حدودی از دست بدهند و به باخت و مساوی عادت کرده بودیم. نیاز به شوکی داشتیم که بچه‌ها را به خودباوری برساند.»


وی ادامه داد: «پس از تغییرات مالکیتی که در تیم صورت گرفت و با آمدن هومن افاضلی تفکرات بچه‌ها دچار تغییرات مثبتی شد که نتیجه‌اش کسب امتیاز از چند دیدار اخیرمان و فاصله گرفتن از منطقه سقوط بوده است. افاضلی خیلی خوب تمرینات تیم را مدیریت می‌کند و نظم و دیسیپلین بسیار مناسبی را بر تیم حاکم کرده است. بازیکنان با تمرینات منظم و هدفمندی که انجام می‌دهند تفکر باخت را از خود دور کرده‌اند و به همین خاطر است که در 5 بازی آخرمان 9 امتیاز گرفته‌ایم و به رده دوازدهم جدول رسیده‌ایم.»


مدافع تیم نفت‌تهران در مورد اینکه تیمش چقدر شانس دارد تا بتواند در پایان فصل رتبه تک رقمی به دست آورد، اظهارداشت: «هنوز 8 هفته تا پایان فصل باقی مانده است و تیم ما تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. ما باید بازی به بازی پیش برویم و مراقب باشیم که امتیاز بازی‌ها را از دست ندهیم چون تیم‌های پایین‌تر از ما مترصد آن هستند تا جای‌مان را در جدول بگیرند. اینکه روحیه تیم بازنده در بازیکنان تیم وجود ندارد، خیلی خوب است ولی باید مراقب باشیم که غرور کاذب هم سراغ بازیکنان تیم نیاید.»


وی ادامه داد: «ما این هفته بازی بسیار سخت و مهمی را با سپاهان در اصفهان داریم و بعد از آن هم میزبان صنعت‌نفت آبادان هستیم که حریف آماده و قدرتمندی است. البته تمامی حریفان تا پایان فصل آسان نیستند و با توجه به این موضوع باید تلاش کنیم تا مقابل حریفان در کسب امتیاز موفق باشیم. به طور حتم ما قابلیت آن را داریم که در پایان فصل در جایگاه تک رقمی قرار بگیریم ولی برای رسیدن به چنین هدفی باید مقابل رقبا نتایج خوبی بگیریم که رسیدن به چنین مقصودی نیاز به تلاش فراوان و دقت زیادی در جریان مسابقات دارد.»


بنگر درباره اینکه وی توانسته در دیدارهای اخیر 2 گل برای تیمش بزند و سهم ویژه‌ای در کسب امتیازات تیمش به عنوان یک مدافع داشته، تصریح کرد: «اصلا به این مسئله که گل‌های من در کسب امتیازات تیم اثربخش بوده فکر نمی‌کنم. تمامی بازیکنان درون زمین تلاش می‌کنند تا تیم با دست‌پر زمین را ترک کند و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن برای تیم گل می‌زند.»


مدافع تیم نفت‌تهران با اشاره به 5 دیدار اخیر تیمش که در آن 9 امتیاز به دست آمده، گفت: «ما در دور رفت برابر پرسپولیس، تراکتورسازی و پیکان بازنده شدیم و در دیدار با گسترش فولاد و مشکی‌پوشان هم تنها 2 امتیاز گرفتیم اما در دور برگشت از پرسپولیس، پیکان و گسترش فولاد سه امتیاز گرفتیم و از تراکتورسازی و مشکی‌پوشان نیز 6 امتیاز به دست آوردیم. این روند امتیازگیری بیانگر آن است که پتانسیل تیم ما برای ماندن در لیگ برتر بالاست و باید با انگیزه بیشتری به دیدار حریفان برویم.»


وی در مورد اینکه پرداختی‌های مالکان باشگاه نفت‌تهران رضایت‌بخش بوده یا خیر، تاکید کرد: «خوشبختانه بازیکنان تیم در حال دریافت مطالبات خود هستند. امیدوارم این روند پرداخت مالی ادامه پیدا کند چرا که خیلی در روحیه بازیکنان تیم تاثیر دارد و آنها به این باور می‌رسند که ثمرات زحماتی که می‌کشند را می‌گیرند.»


بنگر در خصوص اعتراضات وی و دیگر بازیکنان تیمش به داور دیدار بازی با پیکان به واسطه دو پنالتی که برای این تیم گرفت، گفت: «هر دو صحنه‌ای که داور برای تیم پیکان پنالتی گرفت، مشکوک بود و ما به آنها معترض بودیم ولی اعتراض اصلی ما به پنالتی 100 درصدی بود که داور برای ما نگرفت. گرفتن آن پنالتی جریان مسابقه را به سود ما تغییر می‌داد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب