دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل ورزش و جوانان البرز در گفت‌و‌گو با آنا:

ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در تهران تخلف است/ مخالفت وزیر ورزش با خروج سایپا از البرز

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: وزیر ورزش مخالفت خود با انتقال سایپا به تهران را به صورت کتبی اعلام خواهد کرد.
کد خبر : 25753

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دیشب جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان البرز و مدیر باشگاه سایپا برای تعیین تکلیف ماندن یا نماندن سایپا در محل این اداره کل برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تکذیب خبر مربوط به حضور نیافتن بیت الله رضایی در این جلسه اظهار داشت: «متاسفانه در برخی رسانه ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرعامل سایپا در جلسه حضور پیدا نکرده و تنها در مراسم افطاری حاضر شده است اما واقعیت این است که با توجه به تاخیر رضایی، جلسه به بعد از مراسم افطاری موکول شد.»


وی افزود: «در این جلسه مدیرعامل سایپا عنوان کرد که درباره ماندن یا نماندن سایپا در البرز تصمیم گیرنده نیست و تصمیم برای بازگشت این تیم به تهران از سوی مدیران ارشد سایپا صورت گرفته است.»


گل محمدی با اشاره به نظر وزیر ورزش مبنی بر ماندن سایپا در البرز عنوان کرد:«قرار است وزیر ورزش این مسئله را به صورت کتبی اعلام کند. وی از همان ابتدا نیز مخالف بازگشت سایپا به تهران بود.»


مدیرکل ورزش و جوانان البرز با انتقاد از هیات فوتبال استان تهران گفت: «متاسفانه هیات فوتبال استان تهران در زمینه ثبت قرارداد دو بازیکن سایپا مرتکب تخلف شده است چرا که سایپا همچنان متعلق به استان البرز است و نباید هیات فوتبال استان تهران چنین کاری را انجام می داد.»


وی درباره گلایه مدیران باشگاه سایپا بابت مبالغ دریافتی اداره کل ورزش و جوانان البرز از این باشگاه خاطرنشان کرد: «در بین از استان هایی که در لیگ برتر دارای نماینده هستند، کمترین مبلغ را دریافت می کنیم. در بسیاری از استان ها تنها برای اجاره زمین مبلغ 35 میلیون تومان دریافت می شود. این مبلغ به جز هزینه های نیروی انتظامی و آمبولانس و ... است. در حالی که ما برای تمام این هزینه ها 25 میلیون تومان دریافت می کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته