دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1396 - 16:27
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران:

دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل به تصویب کارگروه ملی می‌رسد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: تصویب دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل توسط کارگروه ملی باعث ایجاد وحدت رویه در اجرای این قانون می‌شود.
کد خبر : 257488

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، کامران زنگیشه با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرای ساماندهی مشاغل و صنوف و واگذاری آن به کارگروه تخصصی ساماندهی، اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران که در یک سال گذشته از سوی وزارت کشور به عنوان دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی صنوف و مشاغل و فعالیت‌های شهری شهرداری‌های کشور انتخاب شده است، در دی ماه سال جاری ماموریت اجرای دستورالعمل مصوب هیات وزیران را بر عهده گرفت.


وی افزود: بر اساس آیین نامه ساماندهی مصوبه هیات وزیران به منظور ایجاد وحدت رویه در میان شهرداری‌های کشور و همچنین هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل اجرایی تدوین و به تصویب کارگروه ملی خواهد رسید.


به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، کارگروه ملی شامل وزارت کشور، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان، اتاق اصناف و شهرداری تهران به عنوان نماینده شهرداری‌های کشور است.


وی یکی از وظایف این کارگروه را تدوین دستورالعمل اجرایی و تبیین شیوه مناسب برای اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها دانست و گفت: هدایت و نظارت بر کارگروه‌های محلی که در شهرستان تشکیل می شود، نیز از دیگر وظایف این کارگروه است.


به گفته وی، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران فرصتی برای انتقال تجارب و الگوهای ساماندهی به شهرداری‌های سراسر کشور و ایجاد همگرایی و جلب همکاری دستگاه‌های اجرایی است.
زنگیشه با بیان اینکه ریاست کارگروه تخصصی ساماندهی بر عهده مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: علاوه برکارگروه ملی کارگروه‌های علمی نیز در شهرستان‌ها تشکیل و زمینه ساماندهی مشاغل را فراهم خواهند کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قانون شهرداری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته