دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1396 - 16:33

فدراسیون دوومیدانی به دنبال گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های آسیا

رییس فدراسیون دوومیدانی به دنبال گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های آسیا است و پیشنهادش را به رییس کنفدراسیون آسیا ارائه کرد.
کد خبر : 257475

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون دوومیدانی،در جریان برگزاری هشتمین دوره مسابقات دو‌و‌میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران، مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی جلسه ای را با حضور "دهلان الحمد" رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و اعضای هیأت همراه آسیایی، تنی چند از روسای فدراسیون های دو و میدانی آسیا و اعضای هیأت برگزاری مسابقات برگزار شد.


در این جلسه، پیشنهاد مجید کیهانی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا با حضور تیم های باشگاهی غرب و شرق آسیا به جای برگزاری رقابت های جایزه بزرگ مطرح و درباره آن بحث و بررسی شد. رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران پیرامون این موضوع به مشکلات و معضلات برگزاری مسابقات باشگاهی کشور و عدم حمایت باشگاه ها و حضور آنها در رقابت های آسیایی پرداخت و از دهلان الحمد خواست تا این پیشنهاد به منظور حمایت از باشگاه‌های داخلی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.


این پیشنهاد مجید کیهانی از سوی اعضای حاضر و همتایان آسیایی تائید شد و مورد حمایت نیز قرار گرفت و الحمد نیز در خصوص اجرای پیشنهاد کیهانی نسبت به برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا ابراز خرسندی و رضایت کرد و مقرر شد این موضوع در کنفدراسیون دو و میدانی آسیا پس از بررسی به تصویب برسد.


در این نشست صمیمانه دهلان الحمد از زحمات کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران و کمیته برگزاری این دوره از مسابقات به واسطه برگزاری خوب و شایسته قدردانی کرد. مجید کیهانی نیز از الحمد و همراهان کمیته های آسیایی به واسطه حسن اعتماد به فدراسیون دو و میدانی ایران برای میزبانی و برگزاری هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا تقدیر و تشکر به عمل آورد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجید کیهانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته