دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رستوران‌ها از طرح افطار تا سحر استقبال نکردند

رئیس اتحادیه رستوران‌داران گفت: با وجود اجازه اداره اماکن و پیگیری‌های اتحادیه برای باز بودن رستوران‌ها در فاصله زمانی افطار تا سحر، رستوران‌ها از این طرح چندان استقبال نکردند.
کد خبر : 25747

سید علی‌اصغر میر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان از نیم ساعت قبل افطار تا نیم ساعت قبل از سحر اجازه فعالیت دارند، گفت: متاسفانه رستوران‌ها از این طرح استقبال نکردند.


او ادامه داد: یکی از دلایل استقبال نکردن رستوران‌ها از این طرح می‌تواند انجام کارهای تعمیراتی ساختمان رستوران‌ها و تهیه تجهیزات داخلی آنها در ایام ماه مبارک رمضان باشد.


ابراهیمی افزود: رستوران‌ها در 6 ماه اول سال می‌توانند تا پاسی از شب فعالیت کنند، اما با پیگیری اتحادیه رستوران‌دارن، این اجازه صادر شد که برای جبران بخشی از زیان احتمالی رستوران‌ها ناشی از تعطیلی در ماه رمضان، آنها بتوانند از افطار تا سحر به فعالیت خود ادامه دهند.


به گفته او، با توجه به مشغله رستوران‌ها در ایام عادی سال، روزهای ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای بازسازی و تعمیرات است.


رئیس اتحادیه رستوران‌داران اظهار کرد: مردم هم با توجه به ساعات طولانی روزه‌داری در تابستان و فاصله زمانی کوتاه بین سحر تا افطار، ترجیح می‌دهند برای افطار و شام در یک زمان به رستوران مراجعه کنند و به همین دلیل در ساعاتی پس از 12 شب کمتری کسی به رستوران می‌رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته