دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1394 - 13:53

عضویت دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در جمعیت مامایی ایران

حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به عضویت جمعیت مامایی ایران و انجمن علمی مامایی ایران درآمد.
کد خبر : 25746

به گزارش خبرنگار خیرگزاری آنا، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این خبر گفت: دفتر کمیته دانشجویی این جمعیت در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان رسما راه‌اندازی شده و آماده عضوگیری از بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در این دانشگاه است.


زینب خالدیان افزود: پیش از این انجمن علمی مامایی زیر نظر دفتر انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سمنان تاسیس و فعالیت خود را در این واحد دانشگاهی آغاز کرده بود.


وی درباره این انجمن گفت: انجمن علمی مامایی ایران در سال ۱۳۸۰ تاسیس و در همین سال فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت‌های انجمن در حوزه‌های علمی مرتبط با علم مامایی انجام می‌گیرد و اهداف آن ارتقای سطح علمی اعضای انجمن و جامعه مامایی کشور، ارتباط با مراکز علمی مامایی و دانشگاه‌های داخل و خارج کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب برنامه‌های آموزش مداوم، انجام تحقیقات مرتبط، همکاری با وزارت بهداشت و سازمان‌ها و انجمن‌های گروه پزشکی و تدوین پروتکل‌های خدماتی است.


خالدیان ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گامی موثر در ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان مامایی برداشته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته