دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1396 - 14:32

برگزاری رویداد دورخیز نوآورانه برای ارتباط با کسب‌و‌کارها

رویداد دورخیز نوآورانه از ۱۵ تا ۲۰ بهمن در مجتمع امام خمینی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.
کد خبر : 257374

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کمک به پیشرفت‌های علمی و حرفه‌ای و ارتباط نزدیک‌تر دانشجویان با کار و صنعت از اهداف برگزاری این رویداد است. دورخیز برنامه‌ای آموزشی و تجربی متشکل از مراحل مختلف است که در آن چالش‌ها و مشکلات مربوط به سازمان‌ها، کسب وکارها و صنایع مختلف مطرح می‌‌شود.


در این برنامه تیم‌‌ها در کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های منتورینگ و مشاوره و کارگروهی با ایده‌های نوآورانه به دنبال راهکارهایی برای حل کردن چالش‌‌های خود خواهند بود. شرکت‌کنندگان در رویداد دورخیز با ارتباط برقرار کردن با کسب و کارها، چالش‌های آنان را مورد بررسی قرار می‌دهند و بر این اساس ایده‌های خلاقانه خود را به سوی کاربردی‌شدن هدایت می‌کنند.


همچنین این برنامه شامل مسابقه نیز می‌باشد که به برندگان آن جوایزی تعلق خواهد گرفت، هدف رویداد دورخیز نوآورانه به وجود آوردن استارتاپ‌هایی کاملا اصولی منطبق با چالش‌های موجود در کسب و کار ایران است.


علاقه‌مندان ابتدا در سایت و شبکه‌های اطلاع رسانی این رویداد چالش‌های سازمان‌ها را مطرح می‌‌کنند و شرکت‌کنندگان باید بر‌اساس چالش‌های مطرح شده، ایده‌پردازی و ثبت‌نام کنند. سپس ایده‌های برتر در پیش رویداد انتخاب می‌شوند و تیم‌سازی و شبکه‌سازی بر پایه ایده‌های نوآورانه منتخب انجام خواهد شد. در مرحله بعدی تیم‌ها طبق برنامه در ورکشاپ‌های رویداد دورخیز شرکت می‌کنند، از منتورینگ و مشاوره تخصصی بهره‌مند می‌شوند و در فضای کاری تعیین شده فعالیت گروهی‌شان را تا دستیابی به محتوای نهایی مورد‌نظر آغاز می‌کنند. در نهایت نیز در روز آخر، طرح نهایی هر یک از تیم‌ها ارائه می‌شود و داوران طرح‌های برگزیده را انتخاب می‌کنند. به تیم‌های منتخب جوایزی نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.


علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند به وب‌سایت دورخیز به نشانی doorkhiz.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب