دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1394 - 12:15
زرین‌آبادی تاکید کرد

تلاش برای افزایش کیفیت در واحدهای سما خوزستان/ رشته‌های کاردانی کاربردی در بخش صنعت تاسیس شود

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در نشستی با مسئولان سما بر تاسیس رشته‌های کاردانی کاربردی مورد نیاز روز جامعه در بخش صنعت و صنایع تاکید کرد.
کد خبر : 25710

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سروش زرین‌آبادی در جلسه هماهنگی معاونان و روسای آموزشکده‌های سما واحدهای استان خوزستان با دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از تلاش تمامی همکاران در واحدهای سما قدردانی کرد و گفت: با شناختی که بنده از واحدهای سما استان خوزستان و تلاش‌های صورت گرفته تاکنون در واحدهای سما و در راس آنها فروتن دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان دارم و سابقه وی در دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه سما، افق و چشم‌انداز خوبی را برای سما خوزستان پیش‌بینی می‌کنم.


وی ادامه داد:‌ امروز سما در استان خوزستان به جایی رسیده که می‌توانیم به آن ببالیم و رویکرد و دیدگاه این جانب نیز تعامل هر چه بیشتر بین واحدهای دانشگاه آزاد سلامی و سما است.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، نکاتی از جمله تلاش برای افزایش کیفیت امور در واحدهای سما خوزستان با توجه به رشد قابل توجه کمی آنها و پتانسیل‌های موجود، تعامل بیشتر با روسای واحدهای دانشگاهی و ارائه راهکار و پیشنهاد به آنها در اموری که مسئولان سما دارای تجربه هستند، تشکیل کارگروهی مشترک بین روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سما استان خوزستان از سوی دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان، داشتن دیدگاه استانی به مسایل و موارد به جای دیدگاه واحدی و انجام امور بصورت شورایی، توجه به درآمدهای غیرشهریه‌ای و تاسیس رشته‌های کاردانی کاربردی مورد نیاز روز جامعه در بخش صنعت و صنایع را مورد تاکید قرار داد.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز هم خواستار گسترش روحیه تعامل بیشتر بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سما در استان خوزستان شد.


فریبرز فروتن افزود: از واحدهای دانشگاهی انتظار داریم در مواردی مانند استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و امکانات با واحدهای سمای خود همکاری کنند و ما متقابلا آمادگی هرگونه همکاری و تعامل سازنده را در اموری مانند انتقال تجربیات در زمینه بهینه‌سازی و ارائه راهکارهای کاهش هزینه‌ها و کسب درآمدهای غیرشهریه ای و ... با واحدهای دانشگاه آزاد خواهیم داشت.


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان اضافه کرد: سما خوزستان در راستای همدلی و همزبانی آمادگی دارد در اموری مانند استفاده و به کارگیری کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان که ردیف شغلی و رشته آنها در آموزشکده‌ها مرتبط و موجود باشد با هماهنگی و مجوز سازمان سما به کمک آنها بیاید.


در ادامه گزارشی از عملکرد دبیرخانه شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان در سال گذشته به نمایش درآمد.


شهباز غلامی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ماهشهر به نمایندگی معاونان سما استان خوزستان و علی براتی رئیس آموزشکده سما واحد دزفول نیز به نمایندگی از روسای آموزشکده‌های سما استان خوزستان به ارائه آمار، راهکارها و پیشنهاداتی در راستای هماهنگی و تعامل سازنده با دانشگاه پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته