دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1396 - 10:52

سفر صهیونیست‌ها به کشورهای عربی با گذرنامه اسرائیلی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که صهیونیست‌ها با گذرنامه این رژیم به کشورهای عربی سفر می‌کنند.
کد خبر : 257029

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، پایگاه خبری القدس العربی گزارش کرد: «افیخای ادرعی در کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت، اسرائیل دستان خود را به سوی همه کشورهای عربی که خواهان زندگی در سایه صلح هستند، دراز می‌کند و بسیاری از اسرائیلی‌ها با گذرنامه اسرائیلی به کشورهای عربی مختلف سفر می‌کنند.»


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به فالوورهای خود نوشت: «آیا می‌دانید که با گذرنامه اسرائیلی به کدام کشورهای عربی می‌توان سفر کرد؟»


وی همچنین با بیان اینکه این سوال، سوال هفته است، از فالورهای خود خواست که در پاسخ به آن مشارکت کنند.


به‌تازگی چندین هیات‌ رسمی و ورزشی از رژیم صهیونیستی به کشور امارات سفر کرده‌اند. همچنین شماری از سیاستمداران این رژیم در کنفرانس‌های رسمی امارات حضور یافته‌اند.


چندی پیش بن تزیون، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس اسرائیلی به عربستان سفر کرد و در کاربری اینستاگرام خود تصاویری از خودش در مکه، جده، مدینه و ریاض منتشر کرد. بن تزیون از اعضای حزب راست‌گرای تندرو زیهوت یهودیت (هویت یهودی) و کاندیدای عضویت در کنسیت (پارلمان اسرائیل) است که به نظر می‌رسد در همایشی که 15 و 16 نوامبر (24 و 25 آبان) در ریاض برگزار شد، حضور داشت.


در ماه‌ها و سال‌های گذشته، هیات‌های عربی مختلف به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌اند که مشهورترین آن سفر هیات سعودی به ریاست انور عشقی و پس از آن سفر یک هیات بحرینی به تل‌آویو بود.


منبع: تسنیم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته