دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1396 - 14:38
در دیدار مرجمع عظام تقلید با شهردار سابق تاکید شد؛

ضرورت تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

آیت الله نوری همدانی , شهردار سابق تهران بر لزوم تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.
کد خبر : 256973

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت الله نوری همدانی، مرجع عظام تقلید در دیدار با شهردار سابق تهران که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، گفت: در این دنیا همه افراد آزمایش می‌شوند تا مشخص شود هر فردی از نظر عملکرد در چه جایگاهی قرار دارد. خداوند عمل، اخلاق، ایمان، اعتقاد و باورهای درونی در طول زندگی را در نظر دارد و نسبت به باورها، اخلاق و اعتقاد انسان آگاه است.


این مرجع تقلید با بیان اینکه انسان باید به بررسی بپردازد که چه اندازه در این آزمون موفق بوده است، گفت: خداوند پیشامدهایی به وجود می‌آورد تا مشخص شود انسان‌ها چه اندازه اخلاص دارند.


وی با اشاره به پیروزی انقلاب گفت: با انقلاب جریانی به وجود آمد که اشخاص بهتر شناخته شوند؛ شما موفق از آزمون خارج شدید. پست و جایگاه مهم نیست بلکه ارائه خدمات مهم است. باید در نظر داشته باشید خدمت به نظام، انقلاب و اسلام ارزش فراوانی دارد و پرونده شما خوب بوده و به شما در این زمینه تبریک می‌گوییم که سبب سعادت و پیشرفت شدید.


شهردار سابق تهران نیز در این دیدار تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا خدمت بهتر به مردم داشته و آنچه را که موجب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود جامه عمل بپوشانیم.


محمد باقر قالیباف اظهار داشت: در پایان دوره خدمتم در شهرداری تهران، گزارشی از عملکرد خود و همکارانم را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کردم.


وی افزود: در حال حاضر که توفیق عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را دارم، در تلاش هستم تا خدمت بهتر به مردم داشته و آنچه را که موجب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود جامه عمل بپوشانیم. خدمت به مردم و انقلاب اسلامی مهم‌ترین برنامه بنده است که خداوند توفیق آن را نصیب من کرده است.


لازم به ذکر است قالیباف امروز با آیات عظام جوادی آملی و علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعیان نیز دیدار خواهد کرد.


همچنین زیارت حرم حضرت معصومه(س) و سخنرانی در جمع مردم قم در مسجد چهارمردان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های امروز شهردار سابق تهران در قم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته