دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1396 - 13:32

کشف 104 کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان/ خرده‌فروش موادمخدر در جنوب تهران به دام افتاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حالی از کشف 104 کیلوگرم تریاک خبر داد که یک خرده فروش مواد مخدر هم در محدوده کلانتری 171 مصطفی خمینی دستگیر شد.
کد خبر : 256907

گروه اجتماعی خبرگزاری آنا؛ سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ بیان کرد: در راستای پیگیری گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط 2 قاچاقچی سابقه‌دار به نام‌های «ع» و «م» رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.


وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد این متهمان تلاش دارند، یک محموله مواد مخدر را از شهرهای شرقی کشور به تهران قاچاق کنند.


این مقام انتظامی اضافه کرد: به همین منظور با هماهنگی دادسرای ناحیه 20 تهران و اخذ دستور قضایی مبنی بر توقیف خودروی متهمان و بازداشت آنها، ماموران دایره سوم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، عصر روز 26 دی ماه به بزرگراه آزادگان اعزام و منطقه را تحت مراقبت خود قرار دادند.


سرهنگ بخشنده اظهار کرد: ماموران با مشاهده خودروهای متهمان در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و هر دو خودرو را توقیف و رانندگان خودرو به همراه سرنشینان که «ک» و «ف» نام داشتند را دستگیر و طی بازرسی از خودروها 104 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی به اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل شدند.


دستگیری خرده فروش مواد مخدر در جنوب تهران


علاوه بر دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی هم از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده شهرک گلریز خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی این متهم بیش از یکصد گرم تریاک کشف و ضبط شد.


سرگرد محمدرضا ملکوتی در خصوص جزئیات این عملیات، یادآور شد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری پیرامون فعالیت‌های مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر در یک کارگاه در شهرک گلریز، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.


وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که یک توزیع کننده سابقه‌دار مواد مخدر، در کارگاه صنعتی خود ضمن تهیه و نگهداری انواع مواد مخدر، اقدام به توزیع و خرده فروشی می‌کند که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی کسبه محل منجر شده است.


رئیس کلانتری 171، یادآور شد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل و به محل اعزام شدند.


سرهنگ ملکوتی تصریح کرد: طی یک اقدام ضربتی، این متهم در حالی که سعی داشت از داخل در کارگاه را قفل و از در پشتی فرار کند، بازداشت شده و در بازرسی از وی نیز 148 گرم تریاک در بسته‌بندی‌های مختلف کشف شد. به این ترتیب، متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود منبی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته