دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در گفت‌و‌گو با آنا:

اهلیت خریدار ملوان باید بررسی شود/ از محجوب طلبکار نیستیم

مسعود رهنما گفت: اهالی فوتبال انزلی باید به کمک ملوان بیایند.
کد خبر : 25690

یه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از انصراف سیروس محجوب از مالکیت ملوان، وضعیت مالکیتی این تیم همچنان نامشخص است. مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه ملوان اظهار داشت: «مسئولان استان گیلان و شهر انزلی به شدت پیگیر وضعیت باشگاه ملوان هستند.»


وی در این باره افزود:«تا الان بالغ بر 10 جلسه در رابطه با تعیین تکلیف باشگاه ملوان تشکیل شده است. من در یکی از این جلسات حضور داشتم و جالب این که این جلسه تا ساعت 3 صبح ادامه داشت. طبق آخرین اطلاعاتی که من دارم فردی حاضر شده مالکیت تیم ملوان را بر عهده بگیرد. امیدوارم این کار هر چه زودتر انجام شود. ضمن اینکه برای فروش ملوان باید اهلیت خریدار بررسی شود.»


رهنما در رابطه با انصراف محجوب از مالکیت ملوان اظهار داشت: «همین که محجوب برای مدتی هزینه های ملوان را متقبل شد ما باید سپاسگزار وی باشیم. وی صادقانه برای ملوان زحمت کشید و بی انصافی است حالا که محجوب از این کار انصراف داده از وی طلبکار باشیم. ضمن اینکه اهالی فوتبال انزلی باید با هم متحد شوند و به کمک تیم ملوان بیایند.»


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه و در پاسخ به این سوال که این اداره برای تیم فوتبال داماش گیلان چه تمهیداتی اندیشیده است گفت: «متاسفانه مدیرعامل تیم داماش سعی دارد واقعیت ها را به گونه ای دیگر مطرح کند. وی اعلام کرده که قصد دارد این تیم را به هیات فوتبال گیلان واگذار کند. جالب اینکه این تیم داماش ایرانیان نام دارد و ما به تازگی متوجه این مطلب شده ایم. به همین منظور ما با 5 شرط حاضر هستیم از این تیم حمایت کنیم. این 5 شرط عبارت است از 1-هبه کردن باشگاه داماش گیلان به مسئولان شهر رشت مانند هبه کردن باشگاه ملوان 2- ارائه سند محضری امیر عابدینی که نماینده سهامداران تیم داماش ایرانیان است. 3- ارائه سند واگذاری محضری آقای عابدینی به هیات فوتبال گیلان که هیات فوتبال نماینده تام الاختیار عابدینی است. 4-تغییرنام داماش ایرانیان به داماش گیلان 5- ارائه گزارش مالی به هیات فوتبال گیلان و تسویه حساب کامل با کلیه افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با باشگاه داماش ایرانیان.»


رهنما در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «امیدواریم هر چه زودتر تکلیف تیم های ملوان و داماش مشخص شود چرا که استان گیلان یکی از استان های فوتبال خیز کشور است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته