دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1396 - 19:11

آغاز کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین در مشهد

کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین به همت انجمن‌های اسلامی دانشجویان در کتابخانه رضوی مشهد با قرائت پیامی از آیت‌الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان و سخنرانی دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 256795

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا فیروزی، دبیر کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین در سخنانی در ابتدای این همایش گفت: امیدواریم این همایش شروعی برای ورود جنبش دانشجویی در عرصه بین‌المللی باشد.



وی گفت: تلاش کردیم در حد خودمان به این هدف نزدیک شویم اما از مسئولین و کم‌لطفی‌های آنان گلایه‌مندیم؛ ما از فلسطین نخواهیم گذشت‌ و جمهوری اسلامی حامی همیشگی مستضعفان و محرومان کنار ملت فلسطین خواهد بود.


فیروزی تاکید کرد: شعار ما نه غزه و نه لبنان نیست، شعار ما هم غزه و هم لبنان و هم محور عزیز مقاومت است.


وی گفت: هر یک از دانشجویان شرکت کننده در این برنامه، پیام این کنفرانس که همانا قدس پایتخت و متعلق به ملت فلسطین است را به کف دانشگاه‌ها خواهد برد.


در ادامه این همایش دکتر علی‌اکبر ولایتی در سخنانی با تقدیر از اقدام دانشجویان در برگزاری این همایش،‌ به تببین نگاه جمهوری اسلامی به حمایت از مردم فلسطین پرداخت. همچنین پیام آیت‌الله نوری همدانی نیز در این همایش قرائت شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب