دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نخستین دائرةالمعارف صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران منتشر شد

«کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری» به عنوان دائرةالمعارف صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران منتشر شد.
کد خبر : 256762

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، در«کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری»،ضمن بیان مفاهیم و انواع صندوق‌ها، وضعیت و عملکرد آن‌ها را توضیح می‌دهد و برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور را معرفی می‌نماید.


بخش نخست کتاب به یادداشت‌های محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات و رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار و علی سعیدی رئیس سابق هیأت مدیره این سازمان در مورد اهمیت و جایگاه صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.


بخش دوم، بر شاخص‌های کلان اقتصادی و بازار سرمایه ایران مروری داشته و در بخش سوم نیز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران را تبیین می‌نماید. بخش چهارم اما وضعیت و عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به تصویر می‌کشد و در بخش پنجم به بررسی اطلاعات تفکیکی هر یک از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازد. در نهایت بخش ششم این کتاب صندوق‌های برتر در هر نوع را معرفی می‌کند.


بر اساس این گزارش صندوق‌های سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر ارتباطی افراد و خانواده‌ها با بازار سرمایه هستند.


بستری که افراد می‌توانند بدون نیاز به دانش تخصصی و صرف زمان زیاد، ضمن برخورداری از سود مطمئن و بالا، در صنایع گوناگون کشور سرمایه‌گذاری کنند و رونق و پیشرفت کشور را به ارمغان آورند.


کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری در 200 صفحه رنگی با بیش از 600 جدول و نمودار، دنیای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به تصویر کشیده در 6 بخش تنظیم شده است.


این کتاب،به همت شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و بر اساس داده‌های سامانه رسام تهیه و تنظیم شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه گذاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته