دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1396 - 15:34
آیت الله طه‌محمدی:

مبارزات در جامعه شکل نمی‌گرفت امروز از اسلام خبری نبود

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بعضی از علمای شیعه را به جرم شیعه‌گری سوزاندند اما هیچ کس دست از اعتقادات خود نکشید و راه اهل بیت ادامه یافت.
کد خبر : 256691

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در همایش «فجر فاطمی» در همدان با اشاره به اهمیت درک و تبیین انقلاب، اظهار کرد: هنوز 15 خرداد کلید نخورده بود که به دستور شاه فیضیه را در هم کوبیدند و بسیاری از افراد هنوز روزهای انقلاب و فشار سنگین رژیم پهلوی را فراموش نکرده‌اند.


وی افزود: اگر صبر و تحمل‌ها نبود و اگر مبارزات در جامعه شکل نمی‌گرفت امروز از اسلام خبری نبود، از ابتدای اسلام تاکنون هر چه شهید و کشته شده اند، امروز ثمره آن به انقلاب مبدل شده است.


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هر کس کوچکترین خیانت به انقلاب کند خداوند از او نمی‌گذرد، عنوان کرد: بعضی از علمای شیعه را به جرم شیعه‌گری سوزاندند اما هیچ کس دست از اعتقادات خود نکشید و راه اهل بیت ادامه یافت.


وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری می‌گوید دشمنان امامان را شهید کرده‌اند اما ما بیشتر در حق اهل بیت جفا کرده‌ایم.


طه‌محمدی افزود: شیعه باید آتشفشان عقل و درایت و علم باشد، شیعه اهل بیت سفیه و احمق نیست و هرکس خود را متعهد می‌داند باید در راه اهل بیت قدم بردارد.


وی گفت: انقلاب را باید حفظ کرد و خدا می‌داند برای ایجاد انقلاب و حفظ آن چه رنج‌ها و خون دل‌ها خورده شده است.


امام جمعه همدان در پایان تصریح کرد: امنیت امروز ما به دلیل رشادت گذشتگان است و به همین دلیل باید این مسأله به نسل آینده منتقل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته