دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1396 - 14:47
سید حسن خمینی:

دشمنان ایران بیش از هر چیز امید مردم را هدف قرار می‌دهند

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) گفت: امروز دشمنان مردم ایران بیش از هرچیز، امید مردم را هدف قرار داده‌اند.
کد خبر : 256675

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی صبح امروز در تجدید میثاق اعضای دولت با امام راحل در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه‌های مستحکم و قدرتمندی بنا شده که ناشی از روح دین‌داری، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و نگاه به آینده است.


تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) تصریح کرد: بیش از هر زمان دیگر نیازمندیم که شرایط قبل از انقلاب را برای خودمان و نسل‌های جدید بازگو کنیم؛ دستاوردها را بگوییم و ضعف‌ها را بدون اغماض بیان کنیم تا از آن‌ها عبور کنیم و رسیدن به این مقصود جز با دمیدن در روح امید جامعه ممکن نیست.


تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: امروز دشمنان مردم ایران بیش از هرچیز، امید مردم را هدف قرار داده‌اند و باید بیش از هر زمانی روح امید در جامعه دمیده شود.


وی تصریح کرد: پمپاژ یأس که توسط برخی دوستان نابه‌خرد داخلی انجام می‌شود، به سود دشمنان است.


نوه امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز دشمنان، اعتماد مردم به توانایی ملی را هدف قرار داده‌اند، گفت: یکی از بزرگترین شعارها و آرمان‌هایی که امام به ما آموخت این بود که می‌توانیم با توانایی، فکر و دانش ایرانی از مشکلات عبور کنیم.


سید حسن خمینی اظهار داشت: مطمئناً آینده درخشانی پیش روی ملت ایران قرار دارد که در سایه اعتماد متقابل مردم و مسؤولان و امید به آینده امکان تحقق می‌یابد.


تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از بزرگترین شعارها و آرمان هایی که امام به همه ما آموختند این بود که ما می توانیم؛ ما با توانمندی ایرانی، ذهن ایرانی و توان فرزندان این سرزمین می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم؛ در طول سال‌های پس از انقلاب روزهای درخشانی را در پرتو این توانمندی بزرگ و توانایی ملی پشت سر گذاشتیم.


وی تأکید کرد: آینده بزرگی پیش روی مردم ایران است که در سایه اعتماد به هم، اعتماد مسؤولان به مردم و اعتماد مردم به مسؤولان و در سایه امید به آینده ممکن است و تحقق خواهد یافت.


نوه امام خمینی(ره) گفت: از خداوند می‌خواهم آینده این سرزمین را بلندتر، والاتر و شکوفاتر از گذشته قرار دهد و این روزها که به نام مبارک صدیقه طاهره متبرک است، بر همه ما منت بگذارد و مشکلات پیش روی سرزمین ما را به لطف و کرامت خودش بردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته