دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سوآرز:‌ افتخار می‌کنم کنار مسی و نیمار بازی می‌کنم

مهاجم تیم بارسلونا ضمن تمجید از عملکرد 2 مهاجم دیگر این تیم بازی در کنار آنها را افتخار خود دانست.
کد خبر : 2566

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سوآرز مهاجم تیم بارسلونا اسپانیا که شب گذشته در پیروزی 5به2 آبی‌اناری‌ها نقش به سزایی داشت بازی در کنار لیونل مسی و نیمار را یکی از افتخارات زندگی خود دانست.


سوآرز درباره این موضوع گفت: بازی در کنار لیو و نیمار برایم فوق‌العاده است و زمانی که آنها را در زمین روبه‌روی خود دارم با اطمینان بیشتری به کار خود ادامه می‌دهم.


وی ادامه داد:‌ امیدوارم همچنان بتوانم از حضور در ترکیب بارسلونا برای بازی کردن با مسی و نیمار استفاده کنم. آنها بهترین عملکرد را برای بارسا دارند و من نیز می‌خواهم مانند آنها باشم.


مهاجم بارسا درباره پیروزی تیمش مقابل بیلبائو افزود:‌ می‌دانستیم کار بسیار دشواری را در دیدار با حریف داریم آنها مدت‌ها بود در ورزشگاه جدید خود مقابل ما شکست نخورده بودند و این موضوع کار ما را سخت کرد.


وی افزود:‌ خوشبختانه زود به گل رسیدیم و توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم در ادامه نیز همکاری بازیکنان ادامه داشت تا در نهایت به پیروزی قاطعانه دست یافتیم.


سوآرز درباره گلزنی خود گفت:‌ من یک مهاجم هستم و گلزنی وظیفه من به شمار می‌آید اما مهم‌ترین دغدغه ام روند تیمی بارسلونا و پیروزی این تیم مقابل حریفان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب