دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1396 - 10:12

تصویب احداث مجتمع آموزشی سما از ابتدایی تا دبیرستان در کرمانشاه

احداث مجتمع آموزشی از ابتدایی تا دبیرستان و راه‌اندازی دبستان پسرانه در نخستین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمانشاه با حضور رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تصویب شد.
کد خبر : 256509

به گزارش خبرنگار آنا،‌ نخستین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان کرمانشاه به ریاست دکتر محمدرضا حبیبی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در محل سالن جلسات آموزشکده فنی و حرفه ای سما کرمانشاه برگزار شد.


سیروس احمدی رئیس مرکز سما استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به برخی از دستاوردها و تلاش های همکاران سما استان، ابراز امیدواری کرد که مجموعه سما بیش از بیش بتواند تحت حمایت سرپرست جدید به اهداف و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند.


احمدی، افق 1400 سازمان سما در مورد افزایش مدارس به یک هزار مدرسه در سطح کشور را یادآور شد و سهم استان از این مهم را 12 مدرسه در سطح استان دانست.


وی ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر حبیبی تمهیدات لازم برای تحقق بخشیدن به این مهم انجام گیرد.


حبیبی هم با قدردانی از دستاوردهای های سما بر ضرورت توسعه کمی و کیفی مدارس سما در استان و بازنگری در مورد نحوه جذب معلمان در مدارس تاکید کرد و تشکیل شورای تخصصی جذب معلمان و وجود نظارت دقیق بر عملکرد آنان را ضروری برشمرد.


رئیس واحد کرمانشاه عنوان کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا اعضای هیات علمی واحدها ساعت موظفی خود را در مدارس سما تکمیل کنند چراکه این قضیه می تواند پل ارتباطی خوبی را بین مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ایجاد کند.


رئیس شورای استان کرمانشاه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از اصلی ترین وظایف هر فرد در دانشگاه است تصریح کرد: تکریم دانشجویان و خدمتگزاری به آنان باید در راس امور دانشگاه قرار گیرد و این مهم باید مد نظر همه کارکنان و شاغلان دانشگاه در همه سطوح باشد.


در این جلسه راه اندازی دبستان پسرانه قبل از شروع سال تحصیلی جدید و ساخت یک مجتمع آموزشی از ابتدایی تا دبیرستان در زمین هجوار آموزشکده تصویب و مقرر شد ساخت آن به زودی و پس از طی مراحل اداری انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته