دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محققان دانشگاه آزاد برای نمایش کارنامه انقلاب دست به کار شدند؛

تدوین کتاب «تببین کارآمدی نظام» توسط دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین کتاب «تببین کارآمدی نظام» توسط این دانشگاه و انتشار آن در سال آینده (چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی) خبر داد.
کد خبر : 256458

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن خیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اعلام این خبر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، همایشی تحت عنوان «تبیین کارآمدی نظام» در عرصه‌ها و محورهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، علمی، اقتصادی برگزار می‌شود. این همایش بین‌المللی در دو سطح تئوریک و عملیاتی برگزار خواهد شد. تمرکز بر روی وجوه ممیزه انقلاب اسلامی و آینده‌پژوهشی است. همچنین بر روی مفهوم‌سازی، گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و نهادسازی تاکید ویژه‌ای در برگزاری این همایش وجود دارد. فراخوان این همایش نیز به زودی منتشر خواهد شد.


وی ادامه داد: در همین زمینه کتابی تدوین می‌شود که تبیین کارآمدی نظام است با استفاده از آمار. این کتاب منبعی خواهد بود که با آمارهای مستند و با ذکر منبع و ماخذ نشان می‌دهد که ما کجا بوده‌ایم و در طول این سال‌ها به کجا رسیده‌ایم و در واقع فراز و فرودهای ما چگونه بوده است.


رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: سال آینده چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و طرح ما این است تا در این یک سالی که فرصت داریم بتوانیم یک کار علمی در شان انقلاب و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهیم.


خیری خاطرنشان کرد: این کتاب توسط مجموعه محققانی که برای همین منظور شناسایی و دور هم جمع شده‌اند تهیه می‌شود. متخصصان دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه انقلاب اسلامی را براساس آمار نمایش خواهند داد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته