دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1396 - 20:57
سعیدی خبر داد؛

آغاز به کار کمیته پیگیری اجرای قانون حذف کنکور در مجلس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش مهم‌ترین نقش را در حذف کنکور دارد، شرایط را برای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو مناسب ارزیابی نکرد.
کد خبر : 256438

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از خانه ملت، فاطمه سعیدی در گفت‌وگویی با اشاره به نحوه اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو و حذف کنکور، گفت: قاعدتا قانون باید اجرا شود و وزارت آموزش و پرورش در اجرای این قانون، مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت آموزش و پرورش باید مقدمات اجرای قانون حذف کنکور را فراهم کند و جایگزینی متقن به جای کنکور ارائه دهد.


وی که از موافقان حذف کنکور و اجرای کامل قانون سنجش و پذیرش دانشجو و حذف کنکور است، شرایط فعلی برای اجرای قانون مذکور را غیر آماده دانست.


سعیدی یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو و حذف کنکور را عدالت آموزشی در سراسر کشور عنوان و تصریح کرد: کمیته تشکیل شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیگیر اجرای قانون مذکور است.


عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: کمیته پیگیری اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو و حذف کنکور مسئولیت دارد با پیگیری از دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت علوم زمان دقیقی را برای اجرای دقیق و کامل قانون حذف کنکور اعلام کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب