دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قلعه‌نویی پس از پیروزی برابر آیزاول؛

خوشحالم که سهمیه آسیایی را حفظ کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: از اینکه توانستیم سهمیه آسیایی خود را با پیروزی مقابل نماینده هندحفظ کنیم بسیار خوشحالم.
کد خبر : 256437

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی در گفتگوی تلویزیونی خود پس از پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن مقابل آیزاول هند گفت: بازیکنان ما به دلیل اینکه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی قرار دارند فشار زیادی را به لحاظ روحی تحمل می‌کنند اما از اینکه توانستیم پس از 80 دقیقه تساوی یک بر یک با حریف هندی، بازی را با سه گل بازی را به پایان برسانیم بسیار خوشحالم.


وی گفت: هواداران مطمئن باشند که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازی روان‌تری را به نمایش خواهند گذاشت.


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: تیم فوتبال آیزابل هند به اعتقاد من 10 به یک بازی می‌کرد و از اینکه توپ‌های ما در این سرما به گل تبدیل نمی‌شد به شدت خسته شدم.


وی گفت: از اندک هوادارانی که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند قدردانی می کنم زیرا وجودشان به اندازه یکصدهزار هوادار برای ذوب آهن ارزش داشت.


قلعه نویی در پایان تصریح کرد: از همه دست اندرکارانی که در این مدت کوتاه چمن ورزشگاه را به نحو مطلوب ترمیم کردند، سپاسگزارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب