دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1396 - 20:31

تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و یخبندان در برخی استان‌های کشور

برخی مدارس استان‌های گیلان، قم و البرز و تمامی مدارس استان همدان در روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه به علت بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی سطح معابر تعطیل اعلام شد.
کد خبر : 256434

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر اساس اعلام آموزش و پرورش، تعطیلی مدارس در استان‌های مختلف به شرح زیر اعلام شده است:


مدارس همدان


به علت بارش برف، برودت هوا ویخبندان و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمامی دوره های تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح فردا چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.


مدارس گیلان


به دلیل بارش برف، برودت هوا ،یخبندان شدیدو مشکل تردد،فردا چهارشنبه یازدهم بهمن ماه تمامی مدارس مناطق دیلمان و عمارلو در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.


در شهرستان‌ها و مناطق سیاهکل، رحمت آباد، آستانه اشرفیه، لاهیجان، رودبنه و سنگر فقط مقطع ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است. همچنین در مقاطع متوسطه اول و دوم این مناطق به دلیل لغزندگی معابر فعالیت‌های آموزشی بایک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.


مدارس قم


با توجه به برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر فردا چهارشنبه ۱۱بهمن ماه کلیه مدارس بخش های کهک و خلجستان و سلفچگان در دونوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشد.


مدارس البرز


به علت برودت هوا و لغزندگی معابر ، فردا چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 ، مقطع پیش دبستانی و دبستان‌های استان البرز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشد.


مدارس استان مرکزی


به علت بارش شدید برف در برخی نواحی استان و تداوم سرمای هوا، لغزندگی جاده ها و معابر بدین وسیله فعالیت مدارس استان در روز چهار شنبه 11 بهمن ماه بدین شرح اعلام می گردد:
1. شهرستان های فراهان، کمیجان، خنداب، شازند و منطقه سربند: مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره های تحصیلی شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود.
2. نواحی یک و دو اراک: مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره های تحصیلی روستایی در نوبت صبح تعطیل می باشد. همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهری در نوبت صبح تعطیل اعلام می شود. مدارس متوسطه دوم با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.
3. شهرستان های محلات و دلیجان و منطقه نوبران: فعالیت مدارس شهری و روستایی همه دوره ها، در نوبت صبح با تاخیر در ساعت 30/9 دقیقه آغاز می شود.
4. فعالیت سایر شهرستان ها و مناطق استان عادی و مطابق روزهای پیشین است.


در صورت اعلام آموزش و پرورش سایر استان‌ها در خصوص تعطیلی مدارس، این خبر تکمیل می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته