دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستورالعمل رژیم صهیونیستی برای مقابله با شهادت‌طلبان

ارتش رژیم صهیونیستی دستورات جدیدی برای مقابله با عملیات‌های استشهادی احتمالی در فلسطین اشغالی ابلاغ کرد.
کد خبر : 256373

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل‌های جدیدی برای مقابله با عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در کرانه باختری و قدس، به گردان‌های خود و اداره پلیس ابلاغ کرد.


این طرح طی چند ماه گذشته توسط افسران ارشد ارتش از جمله فرمانده گردان کرانه باختری تدیون و امروز (سه‌شنبه) توسط «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تصویب و ابلاغ شد.


به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این دستورالعمل‌ها شامل تاسیس یک اتاق عملیات مشترک جدید برای تمام مقامات امنیتی و هماهنگی اقدامات پلیس و دیگر نیروهای امنیتی در شرق قدس و کرانه باختری است.


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه تحرکات گروه‌های مقاومت فسطینی بیشتر شده، گفت این طرح، ارتباطات و همکاری مقامات امنیتی مربوطه با افسران ارشد را افزایش می‌دهد.


ارتش رژیم صهیونیستی همچنین برای تقویت نیروی زمینی خود و آمادگی برای هرگونه جنگ بعدی احتمالی، چند هزار موشک‌انداز دوش‌پرتاب سفارش داد.


به نوشته وبگاه «عروتص شوع» ارتش اسرائیل قراردادی برای خرید چند هزار قبضه موشک‌انداز دوش‌پرتاب «ماتادور» از شرکت نظامی «رافال» امضا کرده تا در نبردهای آتی علیه خودروهای زرهی و مواضع تقویت شده طرف مقابل استفاده کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته