دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرورزشی باشگاه استقلال:

قائدی به هنگام تصادف حالت طبیعی داشته است/ درمان کامل هافبک استقلال در تهران

مدیرورزشی باشگاه استقلال گفت: حرف‌هایی که در خصوص نداشتن حال طبیعی مهدی قائدی و راننده اتومبیل بیان شده، شایعه است.
کد خبر : 256263

پندار توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص آخرین وضعیت مهدی قائدی گفت: «شب گذشته با تیم کامل پزشکی در کنار دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه نزد مهدی قائدی در بیمارستان خلیج فارس بوشهر رفتیم. پیش از رسیدن ما مهدی به هوش آمده بود ولی به دلیل آنکه شدت درد وی بالا بود او را با کمک دارو خواب کرده بودند تا بر اثر بی‌تابی ناشی از درد زیاد دچار خونریزی دوباره نشود.»


وی ادامه داد: «منتظر مجوز تیم پزشکی مهدی قائدی هستیم تا وی را از بوشهر به تهران بیاوریم. درمان کامل هافبک استقلال در تهران انجام خواهد گرفت.»


مدیرورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شکستگی در اندام مهدی قائدی دیده شده یا خیر، تاکید کرد: «نظر قطعی را پزشکان می‌دهند اما ظاهرا شکستگی در مهدی دیده نشده بود، چرا که ما که از نزدیک او را دیدم متوجه شکستگی نشدیم.»


وی در واکنش به این مسئله که اعلام شده قائدی بدون گواهینامه پشت فرمان نشسته بوده است، گفت: «این خبر حقیقت ندارد. راننده فرد دیگری بوده و قائدی رانندگی نمی کرده است.»


توفیقی درباره اینکه حقیقت دارد راننده اتومبیل حامل مهدی قائدی و خود این بازیکن به همراه دیگر سرنشینان حالت طبیعی در هنگام رخ دادن تصادف نداشته‌اند، تصریح کرد: «خیر، این حرف‌ها شایعه است و واقعیت ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته