دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1396 - 12:18
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران:

گلایه‌های مردم از شهرداری به جا است/ کندی کار جمع‌آوری شاخه‌های شکسته شده

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه گلایه مردم از کندی جمع‌آوری شاخه‌های شکسته شده به دنبال بارش برف در پایتخت به جا است، گفت:‌ بارش برف انجام عملیات‌ها را با کندی روبرو کرده است.
کد خبر : 256184

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، طی بارش برف در پایتخت یکی از مشکلات شهروندان تهرانی درخت‌های شکسته شده ناشی از سنگینی برف بوده است، در همین راستا اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری برای جمع‌آوری این درختان و شاخه‌های شکسته شده به خبرنگار آنا توضیح داد: درختان و شاخه برگ‌های شکسته شده در اولویت شهرداری تهران هستند و جزو فعالیت‌های حوزه خدمات شهری محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه بخشی از شاخه‌های شکسته شده هم اکنون در مناطق جمع آوری شده‌اند، عنوان کرد: از شب گذشته که برودت هوا افزایش پیدا کرده باز هم نیروهای شهرداری پای کار هستند و به جمع‌آوری شاخه برگ‌ها می‌پردازند اما نباید این نکته را فراموش کنیم که با وجود برف اقدامات را با تاخیر روبرو می‌کند.


مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر برخی شریان‌های اصلی و فرعی در حال پاکسازی هستند و در کنار آن جمع‌آوری شاخه برگ‌های شکسته در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: البته برخی از مناطق هم کار خود را تازه آغاز کرده‌اند زیرا در وهله اول پاکسازی معابر اصلی، پل‌ها و بزرگراه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.


عطایی با بیان اینکه در بیشتر نقاط شاخه‌ها شکسته شده بودند و تعداد درخت‌های شکسته شده کم بود، عنوان کرد: نیروهای شهرداری باید به گونه‌ای شاخه‌های آسیب‌دیده را ببرند که به سایر قسمت‌های درخت آسیبی وارد نشود و این موضوع تخصص می‌طلبد به همین دلیل زمان‌بر است.


وی درباره اظهار نارضایتی شهروندان در جمع‌آوری شاخه‌های شکسته شده در سطح پایتخت گفت: مردم هر چه می‌گویند درست است کسی بی‌دلیل گلایه نمی‌کند خود من نیز در چند نقطه مختلف شهر شاخه‌ها و درخت‌های شکسته شده را دیدم که هنوز جمع‌آوری نشده بودند.


وی ادامه داد: البته عوامل با تجهیزات لازم از جمله بالابر، اره برقی و سایر ملزومات مورد نیاز در حال جمع‌آوری شاخه‌ها هستند و اینها نیز مانند سایر پسماندها به طور حتم جمع‌آوری خواهند شد.


مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از شهروندان خواست تا در صورت دیدن موارد خاص که خطر آفرین است سریعا با شماره 137 تماس گرفته و این موضوع را اعلام کنند.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان هفته شاخه‌های شکسته شده جمع‌آوری شوند و در شریان‌های اصلی و فرعی هیچ برفی باقی نمانده باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته